פרקליטת מחוז ת"א לשעבר עו"ד רות דוד חשודה ב"פרשת פישר"

"פרשת רונאל פישר" מסתעפת כאשר ככל שנוקף הזמן עוד ועוד חשודים מצטרפים לרשימה. החשודה החדשה: עו"ד רות דוד, לשעבר פרקליטת מחוז תל אביב (משטרה)

עו"ד רות דוד (צילום: מוטי קמחי - ynet)

ככל שעוברים הימים "פרשת רונאל פישר" הולכת ומסתעפת, כאשר עוד ועוד חשודים נוספים לרשימות החוקרים ומצטרפים במצעד אל בית המשפט. החשודה החדשה: עו"ד רות דוד, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר.

בנוסף, נעצרו שלושה עורכי דין ובכיר בתחום הרפואה וגם הם נחקרו אחר הצהריים (רביעי) במחלקה לחקירות שוטרים. ארבעתם חשודים בשיבוש מהלכי משפט. בית משפט השלום בירושלים האריך בהסכמה את מעצרה של עו"ד דוד בשלושה ימים.

עו"ד דוד כיהנה במשך שמונה שנים בפרקליטות מחוז תל אביב, ולאחר פרישתה שימשה שותפה בכירה במשרדו של פישר.
הרופא הבכיר, שעובד בבית חולים ציבורי, נחקר בחשד שנתן חוות דעת פיקטיבית לקצין המשטרה ערן מלכה. על פי החשד, חוות הדעת שקיבל מלכה על מצבו הרפואי לא תאמה את מצבו הרפואי האמיתי. בנוסף, חוות הדעת עזרה לו כאשר ביקש מהמשטרה להשתחרר על רקע רפואי. הרופא מכחיש את החשדות נגדו.

בנוגע לעו"ד דוד, החשד הוא כי לפחות במקרה אחד בהיותה בתפקידה הציבורי היא שיתפה פעולה עם רונאל פישר. בנוסף, עו"ד דוד חשודה שיום לפני המעצרים בפרשה היא נפגשה עם עדת המדינה וניסתה, יחד עם פישר, להבריח אותה אל מחוץ לגבולות ישראל.

במח"ש חושדים כי מאז המעצר הראשוני תדרכה עו"ד דוד את החשודים ועשתה פעולות לשיבוש הליכי החקירה. לילה לפני המעצרים, לאחר שהטלפון הנייד של פישר נפרץ, היא חשודה כי היא נפגשה עמו ועם עדת המדינה באישון לילה.

עו"ד יאיר גולן, המייצג את עו"ד דוד, אמר כי "הלקוחה שלי כופרת בכל החשדות. היא משתפת פעולה באופן מלא עם המשטרה והיא מסרה מיוזמתה את כל המכשירים האלקטרוניים ואת הקודים הסודיים".

"מצבה קשה מאוד. היא אישה שכל חייה היתה סמל לשלטון החוק, לכן אני פונה ומבקש שתמתינו. היא היתה במשרד אחד עם עו"ד פישר. היא לא ידעה ולא קשורה ואני מאמין בלב שלם שחפותה תצא לאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר