אלפים בהלווייתו של אור אסרף ז"ל

אלפי בני אדם השתתפו בהלווייתו של אור אסרף ז"ל, המטייל הישראלי שנהרג ברעידת האדמה בנפאל. אביו, פטריק, ספד לו: "נפאל המתינה לאדם כמוך שיעיר אותה" (חדשות, בארץ)

(צילום: רועי עידן - ynet)

אלפי בני אדם השתתפו היום (רביעי) בהלווייתו של אור אסרף ז"ל, המטייל הישראלי שנהרג ברעידת האדמה בנפאל. הוא הובא למנוחות בבית העלמין ביישוב להבים, שם מתגוררת משפחתו.

אביו, פטריק, ספד לו: "80 שנה לא רעדה האדמה בנפאל. היא המתינה לאדם כמוך שיעיר אותה מתרדמתה. חסרו לך רק 100 מטר כדי לצאת בשלום, אך נחשול הסלעים שטף כלפי מטה וסחף אותך. המוות אחז בך כשאתה צועד שמח וטוב לב".

כזכור, במשך כשבוע חיפשו צוותים מישראל וחבריו מהיחידה אות חיים ממנו, אך לאחר כשבוע הגיעה הבשורה המרה, כאשר הצוותים איתרו את גופתו, וחילצו אותה תוך כדי שהם מסכנים את חייהם.

האחות אלה ספדה לאחיה: "מלאך שומר שלי, עכשיו אתה באמת מלאך. הגרון חנוק מדמעות. אני לא מאמינה שאנחנו צריכים להיפרד".

אביו של אור אסרף ז"ל מספר על חילוץ גופת בנו (צילום: רועי עידן - ynet)

חברו ליחידה ספד לו: "כנראה שאתה עכשיו בגן עדן הירוק. בטח מחבק את יובי ויפרח (יובל דגן וטל יפרח, חבריהם לצוות שנהרגו במהלך מבצע "צוק איתן"). כשנפרדנו כתבת: "שלושה חודשים בלעדיכם זה לא צחוק".

"לא תהיה לבד. לא נפרדים לעולם. ככה זה בצוות - לטוב ולרע, לחיים ולמוות. תשמור עלינו לנצח מלמעלה יחד עם יובי ויפרח. אוהבים אותך לנצח. חבריך מהצוות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר