אובמה: מצפה לעבוד עם נתניהו

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אמש כי הצליח להרכיב ממשלה חדשה, הבית הלבן הוציא הודעה רשמית, בה נאמר: "הנשיא מברך את העם הישראלי" (אקטואליה, מדיני)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אובמה (צילום: whitehouse/flickr)

לאחר שהמתין בסבלנות ולא בירך באופן רשמי את ראש הממשלה מאז הבחירות, נשיא ארה"ב ברק אובמה פרסם היום (חמישי) הודעת ברכה רשמית על הקמת הממשלה בישראל ובירך גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת על רקע היחסים הרעועים והקרירים בין השניים.

בהודעה רשמית מטעם הבית הלבן נכתב כי "הנשיא מברך את העם הישראלי, את ראש הממשלה נתניהו ואת הקואליציה לרגל הרכבת הממשלה החדשה.

"הנשיא אובמה מצפה לעבוד עם ראש הממשלה וממשלתו. אנחנו גם מצפים להמשך השיחות על שורה ארוכה של נושאים אזוריים, בהם דיונים בינלאומיים בנוגע למניעת נשק גרעיני מאיראן והחשיבות בפתרון שתי מדינות".

כזכור, אמש הודיע ראש הממשלה נתניהו לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין כי הצליח להקים ממשלה חדשה. עם זאת, נתניהו הצליח להרכיב ממשלה עם רוב דחוק של 61 חברים בקואליציה, אל מול 59 חברים באופוזיציה. השבעת הממשלה תערך בשבוע הבא.

פרט למפלגת "הליכוד" בראשות נתניהו, בקואליציה יהיו חברות גם מפלגת "כולנו" של משה כחלון, "הבית היהודי" בראשות נפתלי בנט, ש"ס בראשות אריה דרעי ו"יהדות התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר