עו"ד רות דוד התעלפה בכניסה לבית המשפט

דרמה בבית משפט השלום בירושלים. רגע לפני הדיון בהארכת מעצרה, עו"ד רות דוד, החשודה ב"פרשת רונאל פישר", התעלפה בכניסה לבית המשפט. מח"ש: זה מבוים (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אוהד צויגנברג - ynet)

דרמה בבית המשפט השלום בירושלים: רגע לפני הדיון בהארכת מעצרה, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, עו"ד רות דוד, התעלפה לנגד עיני פרקליטיה והתובעים בתיק.

צוותי רפואה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ובסיומו פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשמצבה מוגדר קל.

המשטרה תבקש להאריך את מעצרה בכמה ימים נוספים וזאת כדי להשלים את החקירה בעניינה ב"פרשת רונאל פישר" שמרגע לרגע רק הולכת ומסתעפת. הדיון היום ייערך בהיעדרה. נציג המשטרה בדיון טען כי דוד ביימה את ההתעלפות.

רות דוד חשודה כי לפחות במקרה אחד בהיותה בתפקידה הציבורי היא שיתפה פעולה עם רונאל פישר. בנוסף, עו"ד דוד חשודה שיום לפני המעצרים בפרשה היא נפגשה עם עדת המדינה וניסתה, יחד עם פישר, להבריח אותה אל מחוץ לגבולות ישראל.

במח"ש חושדים כי מאז המעצר הראשוני תדרכה עו"ד דוד את החשודים ועשתה פעולות לשיבוש הליכי החקירה. לילה לפני המעצרים, לאחר שהטלפון הנייד של פישר נפרץ, היא חשודה כי היא נפגשה עמו ועם עדת המדינה באישון לילה.

עו"ד יאיר גולן, המייצג את עו"ד דוד, אמר כי "הלקוחה שלי כופרת בכל החשדות. היא משתפת פעולה באופן מלא עם המשטרה והיא מסרה מיוזמתה את כל המכשירים האלקטרוניים ואת הקודים הסודיים".

"מצבה קשה מאוד. היא אישה שכל חייה היתה סמל לשלטון החוק, לכן אני פונה ומבקש שתמתינו. היא היתה במשרד אחד עם עו"ד פישר. היא לא ידעה ולא קשורה ואני מאמין בלב שלם שחפותה תצא לאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר