גל"צ: שידור בכורה של הכתב החרדי מיכאל שמש

מיכאל שמש (19), הכתב החרדי הראשון בגלי צה"ל, שידר הבוקר בתכנית "בוקר טוב ישראל" את כתבת הבכורה שלו. מגיש התכנית יותם ברגר בירך אותו על כך. האזינו (ברנז'ה, אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

לאחר שמונה לתפקיד הכתב בכנסת של גלי צה"ל, מיכאל שמש, הכתב החרדי הראשון בגלי צה"ל, החל הבוקר (שישי) לשדר באופן רשמי בתחנה. כתבתו הראשונה פורסמה בתכנית האקטואליה "בוקר טוב ישראל" שעסקה באירועי מירון.

במהלך יומן הכתבים המשודר בגל"צ לפני תוכניתו של קובי אריאלי, הציג מגיש היומן יותם ברגר את הכתב מיכאל שמש ולאחר שידור הכתבה בירך אותו בהצלחה על כתבת הבכורה המשודרת.

שמש ייכנס לתפקידו הרשמי ככתב בכנסת בעוד כחודש עם עזיבתו של יותם ברגר ושחרורו מצה"ל. עד עתה שמש למד את תפקידו החדש ורק עתה החל כאמור לשדר באופן רשמי.

שמש הגיע לגיל הגיוס לצה"ל לפני כשנה ובחר להתגייס לצבא. לאחר מיון שעבר כמו שאר המיועדים לשירות ביטחון, הוא התקבל לתפקיד הנחשק בקרב הג'ובניקים.

שמש החליף לפני שבועות אחדים בתפקידו את יותם ברגר ששימש גם ככתב המשטרה בירושלים. בתפקידו יסקר את הנעשה בוועדות הכנסת. מי שימשיכו בתפקידיהם הם הכתב הפוליטי עידו בנבג'י והכתבת המדינית אילאיל שחר.

לשמש יש הכרות לא קצרה עם המיקרופון, מאז החל לעבוד כבר בגיל 16, בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה' וכאמור הוא החרדי הראשון שהתקבל לקורס העיתונאים של גלי צה"ל.

שמש החל את הקורס הצבאי ימים ספורים לאחר שאוריה אלקיים נכנס לתפקידו ככתב לענייני חרדים של התחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר