אחרי 20 שנה: "הצלה גוש דן" יהפוך ל"הצלה"

אחרי למעלה מ-20 שנה מהקמת הארגון, "הצלה גוש דן" משנה את שמו ל"הצלה". הסיבה לכך, לדברי ראשי הארגון, בשל הרחבת הפעילות גם לאזורים נוספים בארץ (בריאות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
האפודים החדשים של "הצלה" (צילום: חזקי גרוסברד)

שינוי השם: אחרי יותר מעשרים שנה מאז הוקם, ארגון "הצלה גוש דן", משנה את שמו ל"הצלה", כך נודע ל"כיכר השבת".

ההחלטה התקבלה, לאחר שבשבועות האחרונים החליטו ראשי הארגון כי הגיע העת לשנות את השם המיתולוגי. אלו הודיעו על כך לגאון רבי שמואל אליעזר שטרן המשמש כרב הארגון מאז הקמתו.

גורם בכיר בארגון אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי "ההחלטה התקבלה לאחר שבתקופה האחרונה פתחנו סניפים נוספים ברחבי הארץ ומשום כך לא יכולנו להמשיך לקרוא את אותו שם".

"למשל", הוא אומר, "פתחנו סניף בעיר עפולה. לא ניתן היה לקרוא לסניף הזה את השם המקורי שבו כתוב גוש דן. היינו צריכים פשוט לשנות את השם שיתאים לכל הסניפים החדשים ואלו שעתידים לקום ברחבי הארץ".

מנכ"ל הארגון, אשר שלומוביץ מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בתקופה הקרובה אנו צפויים לבשר על פתיחת קורסים במקומות נוספים ברחבי הארץ, בהם קיים חסר בחובשים. נמשיך בדרך שהתווה לנו מרן פוסק הדור זצ"ל ובהכוונת מורינו הרב שליט"א, להיות דוגמה להצלת חיים תוך הקפדה הלכתית על קוצו יו"ד. הסלוגן שעומד לנגד עיני המתנדבים, הגשת סיוע מיידי וללא שהות - כי כל שנייה קובעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר