בקרוב: המזל"טים של אמזון ירדפו אחריכם ויחלקו משלוחים

ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון קיבלה אישור להתחיל בפיילוט להפעלת ה"Amazon Prime Air" - מזל"טי השילוח של החברה, וכעת נחשפים פרטים חדשים אודות תכנית המטוסים של אמזון (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: אמזון)

העתיד כבר כאן והוא ירדוף אחריכם: כמעט שנתיים לאחר שנחשפה תכנית המזל"טים השאפתנית של ענקית הקמעונאות המקוונת 'אמזון', וחודשים ספורים לאחר שזכתה באישור תקדימי ממנהל התעופה הפדרלי בארצות הברית להתחיל בפיילוט במהלכו ישוגרו חבילות שהוזמנו על ידי הלקוחות באמצעות המטוסים הזעירים ללא טייס שפיתחה החברה ומכונים שם Amazon Prime Air, כעת נחשפים פרטים נוספים על התכנית.

הפרטים מגיעים לאחר פרסום של רשם הפטנטים האמריקני, שפרסם את הפרטים כמעט שנה לאחר שהגישה אמזון בקשה להכיר במזל"טים שלה כפטנט ומהם עולה כי בין היתר הטמיעה החברה טכנולוגיה שמאפשרת למטוסים האוטונומיים לדעת היכן נמצא הלקוח המיועד לקבל את הסחורה בזמן אמת.

המערכת החדשנית פועלת על ידי שליפת ואיסוף נתונים מהטלפון החכם של הלקוח, כשבאמעות חיישן ה-GPS המותקן בכל מכשיר חכם יתקבל המיקום המדויק בזמן אמת כשהמטוס הזעיר ישנה את מסלולו בזמן אמת ויתאים את מיקום היעד להורדת המשלוח למיקומו של המשתמש.

הלקוח יוכל לבחור אם לקבל את המשלוחו למיקום בו הוא נמצא באותו העת, או שהמשלוח יגיע לבית או לכתובת שיקבע. אך למרות זאת, בעולם מתחילים להשמיע ביקורת על הפרת הפרטיות שתיווצר בעקבות המעקב של המטוסים אחרי הלקוחות, אך יחד עם זאת מדובר ללא ספק בהקלה של ממש עבור הלקוחות שלא יאלצו להמתין בבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר