תמונות ראשונות: הרבי מויז'ניץ במסע הקודש באוקראינה

הבוקר יצא האדמו"ר מויזניץ לאוקראינה, למסע הקודש "מויזניץ לויזניצא", במהלכו יפקוד בראשות אלפי החסידים את ציוני רועי החסידות • תמונות ראשונות ממסע הקודש (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

מסע הקודש מויזניץ לויזניצא יצא היום (ראשון) לדרכו כאשר בשעות הבוקר יצא כ"ק האדמו"ר מויזניץ לאוקראינה, כשעל פי המתוכנן במהלך המסע יפקוד בראשות אלפי החסידים את ציוני רועי החסידות בערים: טשערנאביל, אנאטיווקא, אניפולי,בארדיטשוב, מעזיבוז, סאדיגורא, ויזניצא וקאסוב.

במרכז המסע צפוי האדמו"ר לערוך את שולחנו הטהור לרגל הילולת זקנו בעל ה"התורת חיים" זי"ע מקאסוב בעיר ויזניצא, על שטח בית המדרש הגדול של מרנן אדמור"י בית ויזניץ.

טרם השולחן יכנסו הקהל להיפקד בדבר ישועה ורחמים בקודש פנימה, בביתו נאוה קודש של מרן ה"צמח צדיק" מויזניצא זי"ע, ומשם ימשיך האדמו"ר למעמד ההשתטחות על הציון הקדוש בעיר קאסוב הסמוכה.

מיד לאחר הנחיתה בקייב בירת אוקראינה פנה האדמו"ר מויזניץ אל מוסדותיו של הרב יעקב בלייך שם התפלל בבית המדרש המרכזי תפילת שחרית.

לאחר מכן המשיך הרבי מויזניץ אל העיירה צרנוביל שם השתטח במשך שעה ארוכה מעל ציונו של בעל המאור עיניים זצ"ל וביקש בתחנונים לישועת הכלל והפרט.

בחסידות מציינים כי מאז האסון, לפני 26 שנים בדליפת הכור הגרעיני בצרנוביל אשר יש טוענים כי הוא האסון האקולוגי החמור ביותר של המאה ה-20, צמצמה ממשלת אוקראינה את אישורי הכניסה לאזור ובפרט לא איפשרו התכנסות של קהל רב.

(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר