גם לכם הגלקסי 6 קרס יותר מדי פעמים? עדכון תוכנה אמור לפתור את הבעיה

לאחר תלונות של משתמשים ברחבי העולם על באג קריטי במכשירי הדגל החדשים של סמסונג - גלקסי 6, שגורם לקריסה של המכשיר בשימוש בריבוי משימות. שוחרר עדכון-תיקון. האם הבעיה נפתרה? (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
גלקסי 6 (צילום: שאטרסטוק)

סמסונג תיקנה באג חמור בגלקסי 6: לפני מספר ימים החלו משתמשים במכשירי הדגל החדשים של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג - גלקסי S6 וגלקסי S6 אדג' - להתלונן כי המכשיר קורס לעתים קרובות או נתקע במהלך העבודה. מדובר בבאג שנגרם בשל מערכת ניהול הזיכרון בממשק ה'טאצ'וויז' החדש של סמסונג.

כעת, ימים ספורים לאחר שהחלו התלונות, שחררה סמסונג עדכון-תיקון מיוחד שאמור לפתור את הבאג. בימים האחרונים החלו חברות הסלולר האמריקניות והאירופאיות לשחרר עדכון תוכנה למכשירי הסלולר שלהן הפותר את הבעיה.

הבאג כאמור נבע בעקבות מערכת ניהול הזיכרון וגרם למכשירים לקרוס בעת שימוש בריבוי המשימות. המכשיר מוגדר לכיבוי משימות מסוימות לאחר זמן שעובר - על מנת לגרום לחיסכון באנרגיה וליעילות יתרה. אלא שהעובדה שהתכנה הינה אגרסיבית במיוחד גרמה לתוצאות הפוכות בדיוק.

משתמשים התלוננו על קריסות בשימוש ב"ריבוי משימות". גלקסי 6 (צילום: חיים אבני, כיכר השבת)

על פי אתר האינטרנט gsmarena.com העדכון ששחררה החברה אכן פותר את התקלה, ולאחר התקנת עדכון התכנה המכשיר אכן עובד מהר יותר וביעילות אנרגטית טובה יותר.

למרות זאת, חברות הסלולר הישראליות וחברת סאני מובייל (היבואנית הרשמית בישראל) טרם שחררו את עדכון התכנה נכון לשעת כתיבת שורות אלו, וטרם ברור מתי יזכו גם המשתמשים הישראלים לעדכון החשוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר