"מעשה נבלה פוליטי"

יש עתיד עתרה לבג"צ נגד הרחבת הממשלה

מפלגת 'יש עתיד' עתרה לבג"צ בדרישה לעצור את הרחבת הממשלה "בניגוד למוסר ובניגוד להגיון, תוך רמיסת כל הליך גם של הממשלה וגם של הכנסת. מעשה נבלה פוליטי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: יו"ר סיעת 'יש עתיד' ח"כ עופר שלח עתר הערב (ראשון) בשם מפלגתו נגד החלטת הממשלה להרחיב את הממשלה מ-18 שרים ל-20 שרים.

שלח אמר בצאתו מבית המשפט: "הגשנו עתירה לבג"ץ כדי לעצור את התהליך המגונה שבו מבקשת הממשלה להעביר את ההחלטה המגונה ולהגדיל את מספר השרים בממשלה, בניגוד לדעתו של הציבור, בניגוד למוסר ובניגוד להגיון, תוך רמיסה של כל הליך גם של הממשלה וגם של הכנסת. אנחנו בטוחים שבג"ץ יגיד את דברו ואת דבר ההיגיון".

ב"יש עתיד" מבקשים מבית המשפט לתת צו ביניים שיעצור מחר את ההצבעה במליאה.

ישיבת ממשלה, ארכיון (צילום: אמיל סלמן)

ב"יש עתיד" כתבו בעתירה: "עתירה זאת מוגשת בבהילות ובדחיפות מתוך מטרה למנוע רמיסה של הכללים הדמוקרטיים הנהוגים בשיטתנו מימים ימימה בכלל והפרה של חוק הכנסת, התשע"ד - 1994 פרט, המתבצעים כולם ברגעים אלו ממש".

הגדלת הממשלה הוגדרה כ"תרגיל ציני לטובת יצר הישרדות ותאוות שלטון, מבית מדרשו של ראש הממשלה, המבקש להציב חרב מתהפכת, בדמות מבחן נאמנות טרם השבעה מעל לראשי 61 חברי הרשות המחוקקת האמורים ליטול חלק בקואליציה בראשותו, עת הוא מאמין שיו"ר הכנסת יסייע בידו בהשגת מבוקשו, תוך רמיסת המרקם העדין והאיזון בין הרשות המחוקקת והמבצעת".

"זהו מעשה נבלה פוליטי, אשר יגרום לפגיעה קשה, אנושה וחסרת יכולת שיקום במעמדה ובכבודה של הכנסת ואחד מרגעי השפל הקשים ביותר של הרשות המחוקקת" נאמר בעתירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר