חדש ביפן: חליפות רובוטיות יעזרו למאבטחי הבנקים להרים את הכסף

חברות שילוח הכספים מתמודדות עם בעיה ייחודית - גילם של המאבטחים עומד לעתים על למעלה מ-65. לצורך כך רכש בנק יפני חליפות ייחודיות שיסייעו להם להרים את הכסף (בעולם)

חיים אבני | כיכר השבת |
(DigInfo TV)

לא שוכחים את המבוגרים: בבנק היפני סומיטומו מיטסואי מתמודדים בשנים האחרונות עם בעיה שבעולם המערבי אינה מוכרת בדרך כלל, כ-16% מכוח העבודה של חברת שילוח הכספים המאובטח שלה - SMBC Delivery Service הינם בגילאים של למעלה מ-65, הגיל בו יוצאים בדרך כלל לפנסיה בעולם המערבי. מה שגורם למשימת הובלת הכספים הכוללים גם חבילות של מטבעות - להיות קשה במיוחד.

על מנת לפתור את הבעיה הייחודית החליטו בבנק לחפש פתרון יצירתי שנמצא בבתי אבות - נציגי החברה איתרו חליפות כוח חשמליות ייחודיות המכונות (HAL (Hybrid Assistive Limb, אותן ילבשו העובדים המבוגרים והן יסייעו להם להרים משאות כבדים בצורה קלה ביותר באמצעות המנוע החשמלי הייחודי שמוטמע בחליפות החשמל הייחודיות.

על פי דיווח באתר ה'וול סטריט ג'ורנל' בנק סומיטומו מיטסואי, מהגדולים שבבנקי יפן, רכש 8 חליפות HAL לעובדיו כשעל פי דובר הבנק "המאמץ שנדרש מעובדים מבוגרים לשינוע שקי מטבעות או חבילות שטרות גדולות וכבדות, שכנע אותנו לרכוש את החליפות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר