פייסבוק מציגה: הכלי שימנע ממכם לחפש תוכן בגוגל

נמאס לכם להעתיק מהדפדפן את כתובת הכתבה על מנת לשתף אותו באפליקציית פייסבוק? גם לפייסבוק נמאס שיצאתם לרגע מהאפליקציה. קבלו את אפשרות שיתוף הלינקים החדשה של פייסבוק

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הסוף להעתק-הדבק בפייסבוק: כל משתמש בפייסבוק מכיר את הרגע בו הוא רוצה לשתף כתבה דרך הטלפון החכם אך נאלץ לעבור לגוגל, לחפש את הכתבה הרלוונטית, להעתיק את כתובת הלינק ולהדביק בפייסבוק. ברשת החברתית הגדולה בעולם שמעו את שוועת המשתמשים וגם רצו להשאיר אתכם יותר באפליקציה שלהם, והחליטו לפתור את הנושא.

משתמשי פייסבוק במערכת ההפעלה iOS של אפל מדווחים כי בימים האחרונים הוסיפה החברה לחלק מהמשתמשים כפתור שיתוף לינקים ייחודי, שבלחיצה עליו יוכלו המשתמשים לחפש את הכתבה או את התוכן אותו הם מבקשים לשתף, כשמנוע חיפוש פנימי חדש של פייסבוק יציע להם תוצאות ללינקים רלוונטיים.

ככל הנראה מדובר בפיצ'ר חדש אותו תטמיע החברה בקרוב לכלל המשתמשים, כשבאופן נדיר החליטו ככל הנראה לפתוח את הפיילוט דווקא למשתמשי אייפון ולא למשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד שבדרך כלל זוכים לעדכונים לפני האייפוניסטים.

(צילום: שאטרסטוק)

השינוי המיועד לא נעשה לטובת המשתמשים, אם להסתמך על ההיסטוריה של החברה שלא ממש שמה אוהבת להתייחס למה חושבים המשתמשים עליה, אלא ככל הנראה על מנת למנוע מהמשתמשים עוד סיבה לצאת מאפליקציית הרשת החברתית.

למרות זאת, מדובר בהחלט בשינוי מבורך שאכן יקל על המשתמשים המנסים לשתף כתבות או לינקים לאתרי תוכן שונים. אך טרם ברור אם מנוע החיפוש של החברה באמת יעיל, או שמדובר בעוד מנוע חיפוש כושל מבית פייסבוק. בכל מקרה, אם לשפוט על פי העבר של ענקית הרשת החברתית, ספק אם הפיצ'ר החדש יוכל לעבוד גם בעברית ועל אתרים ישראלים בעתיד הנראה לעין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר