ראיון ל"כיכר השבת"

ח"כ מרגי לא מעוניין לשמש כשר הדתות: "כבר מיציתי"

שר הדתות לשעבר יעקב מרגי לא מעוניין לשוב ולשמש בתפקיד, כך הוא אומר בשיחה ל"כיכר השבת". לדבריו: "את שר הדתות כבר מיציתי, עשיתי, הבאתי לשם רפורמה וכיסיתי את כל הגירעונות של המועצות דתיות". על הטענות כי קשריו עם הרב עמאר פוגעים במעמדו בש"ס: "קשר עם רבנים אף פעם לא מפריע" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: כיכר השבת. תמונה: מרים אלסטר, פלאש 90)

בחירות 2015 • ממשלת 61: ח"כ יעקב מרגי, שנחשב לאחד המועמדים לתפקיד (סגן) שר הדתות, זאת מאחר ובעבר כיהן בתפקיד ונחשב לשר מוצלח מבחינת הציבור החרדי - לא מעוניין בתפקיד. כך הוא אומר בראיון ל"כיכר השבת".

בפתח הראיון מתייחס מרגי להסכם הקואליציוני בין ש"ס לליכוד ואומר: "אין ספק שההסכם הוא הסכם עתיר הישגים, יש לנו כלי עבודה לארבע השנים הבאות, כולנו תפילה שתהיה יציבות שלטונית, זו קואליציה חיובית וטובה והלוואי שראש הממשלה יצליח להרחיב אותה, זה יתרום ליציבות, שלא נמצא את עצמינו בעוד שנה וחצי שוב בבחירות".

חברי הכנסת של ש"ס יודעים מה קורה בחלוקת התיקים בתוך המפלגה?

"לא. אני חושב שהיו"ר עושה את זה נכון, הוא בודק ובוחן את כל האפשריות, כשהוא יביא את ההמלצה שלו למועצת אנחנו נקבל אותה באהבה ובכנעה".

"הקשרים עם הרב עמאר לא מפריעים, רק מועילים" (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אינך רוצה להיות שר הדתות?

"אני, כל תפקיד שיוטל עליי - אעשה באהבה, שר הדתות כבר מיציתי, עשיתי, הבאתי שם רפורמה וכיסיתי את כל הגירעונות של המועצות דתיות, מיניתי רבני ערים - מה שלא היה".

אתה מכיר את הדיווח שלכאורה הקשר שלך עם הראשל"צ הגר"ש עמאר מונע מיו"ר ש"ס למנות אותך לתפקיד שר הדתות?

"שמעתי דיבורים כאלה ברקע, לא אכחיש. אני אומר לך, הקשר עם הרבנים, גם עם הרב עמאר, אף פעם לא מפריע, קשר עם רבנים רק מועיל וזה לברכה. כל השאר זה דיבורי סרק של אנשים קטנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר