ליצמן נגד לפיד: "אני מחכה שנתיים לנאום הזה"

סגן שר הבריאות המיועד, ח"כ יעקב ליצמן, נאם אמש במליאת הכנסת ותקף את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד על הבג"ץ שהגיש נגד מינויו לסגן שר: "שיואיל בטובו ללמוד טוב את הנושא" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן אמש בנאומו במליאה (תמונה: צילום: מרים אלסטר / Flash90. וידאו: ערוץ הכנסת)

בחירות 2015 • ממשלת 61: ח"כ יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות הנכנס, התייחס אתמול (שני) במהלך נאום שנשא במליאת הכנסת לעתירה של 'יש עתיד', נגד מינויו לסגן שר הבריאות ולא לשר בפעול: "אני מקווה בעזרת השם להישאר סגן שר ולא שר".

"אני בטוח שבג"ץ גם הבין את זה, כי בפעם הקודמת בג"ץ, כשהוא דן בזה ואישר לי את זה, הוא לא ידע אם אני אצליח או לא, הם חשבו שאני בחור ישיבה שלא מבין. אז סוף - סוף, ברוך השם, אני חושב, מקווה שהצלחתי, ולכן יותר קל לי".

ליצמן תקף את יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ואמר: "אבל בלי להיכנס לכל הדברים האלו ציפיתי מלפיד, עם כל הכבוד - הבנתי שהוא לא מבין בכלכלה, בסדר, קורה, אבל שהוא לא מבין בפוליטיקה? הוא אפילו לא יודע למה אני רוצה להיות רק סגן שר, לא שר. איזה סיפורים.. סיפורי סבתא.

"אז אנא, לפני שהוא הולך לדבר, להתראיין, לפני שהוא תוקף, לפני שהוא יודע בכלל על מה מדובר, שיעשה קצת בצניעות, שילמד קצת, שיבין מה הבעיה, ואחר - כך יבוא אלינו ויגיד לי: יש לי ביקורת. אני מוכן לקבל ביקורת כמה שאתם רוצים, אין לי בעיה, אבל שיידע על מה מדובר".

"אני מחכה שנתיים לנאום הזה" אמר ליצמן לקראת סיום הנאום: "אני רוצה להבהיר לאדון לפיד, לחבר הכנסת לפיד, שיואיל בטובו, לפני שהוא תוקף שילמד טוב טוב את הנושא, שיבין למה אנחנו באמת לא מתמנים רק לסגן שר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר