חשד נוסף נגד רונאל פישר: העלמת מס

שורת החשדות נגד עו"ד רונאל פישר הולכת ומתארכת, וכעת חושדים במח"ש כי הוא העלים מס בסך של מליוני שקלים במשך השנים. ביום חמישי צפויים כתבי אישום בפרשה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

בעקבות פשיטת חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים על ביתו, עו"ד רונאל פישר, צפוי להיחקר בימים הקרובים בחשד כי העלים מס של מיליוני שקלים בשנים האחרונות.

במהלך הפשיטה החליטו חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים להחרים את רכושו שכלל רכבי יוקרה ויאכטה פרטית. עוד הוחלט להקפיא את חשבונות הבנק שלו.

החשדות נגד עו"ד רונאל פישר הולכות ומתרבות מידי יום, וביממה האחרונה במחלקה לחקירות שוטרים חושדים כי הוא ניסה לסחוט את מנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר שי ברס, החשוד במתן שוחד לפישר.

במהלך החקירות האינטנסיביות שמתנהלות בתקופה האחרונה, חשפה עדת המדינה בפרשה כי פישר קיבל מידע ככל הנראה מחוקר מח"ש לשעבר, רב-פקד ערן מלכה ולפיו מתנהלת חקירה סמויה נגד ברס, ומשום כך הוא החליט לסחוט אותו בדרך מקורית במיוחד.

פישר נפגש כמה ימים לאחר מכן עם ברסוביקש ממנו 200 אלף שקלים, זאת בתמורה למידע שימסור לו מהחקירה אולם זה סירב.

כמה ימים לאחר מכן, החליט פישר לבצע תרגיל לברס. הוא שכר רכב מסוג מאזדה והורה לעוזרת שלו שלימים הפכה לעדת מדינה ולאדם נוסף לנסוע אחרי ברס ובמקביל התקשר אליו ואמר לו כי מאחוריו נמצאים חוקרי המשטרה בניסיון לעקוב אחריו.

ברס שהבחין באותו רכב, מיהר למחרת להגיע אל פישר ולשלם לו על פי החשד את הסכום שדרש קודם לכן. ברס קשר את עצמו בחקירתו לחלק מהאירועים, אך הכחיש ששילם לפישר.

מחר, יום חמישי, צפויה הפרקליטות להגיש נגד פישר ועו"ד רות דוד ומעורבים נוספים כתבי אישום בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר