'מכבי שירותי בריאות' פתחה מרכז רפואי חדש בבני ברק ברחוב אהרונוביץ מול מרכז רימונים

מכבי שירותי בריאות מתקדמת לקראת תושבי בני ברק ופותחת מרכז רפואי חדש. המרכז הושק בנוכחות ח"כ יעקב ליצמן, ראש העיר חנוך זייברט מנכ"ל מכבי רן סער ועוד (בריאות)

(צילום: יחסי ציבור)

'מכבי שירותי בריאות' מתקדמת לקראת תושבי בני ברק, ופתחה מרכז רפואי נוסף ברחוב אהרונוביץ מול מרכז רימונים. המרכז הרפואי החדש נחנך ביום ראשון במעמד חנוכת בית וקביעת מזוזות בהשתתפות רבני העיר, ח"כ יעקב ליצמן, ראש העיר חנוך זייברט וחברי מועצת העיר, מנכ"ל מכבי רן סער, יו"ר הנהלת מכבי פרופ' משה רווח וחברי הנהלת מכבי שמחה שטיצברג וחיים פרוינד, ראש חטיבת הבריאות במכבי פרופ' נחמן אש, ראש חטיבת התפעול מר ציון אוליאל, ראש המחוז הגב'דבורה חסיד, מנהל מרחב בני ברק מר אלי עובדיה, מנהל המרכז הרפואי מר גיא פז, יוזם המרפאה העסקן הרפואי יוסף מרגלית, ראשי ארגוני הצלה ועסקני רפואה.

את המעמד הנחה, חבר הנהלת מכבי וחבר מועצת העיר, שמחה שטיצברג. בדברי הפתיחה ציין שטיצברג כי פתיחת הסניף מהווה נדבך נוסף לפריסתה הרחבה של מרפאות מכבי, וזו מדרגה נוספת בדרך למרכז הגדול ההולך ומוקם במרכז העיר ברחוב רבי עקיבא בבני ברק שיהווה מרכז רפואי גדול ובו שירותי רפואה רבים ומגוונים. עוד ציין שטיצברג את פעילותה הברוכה של ראש מחוז המרכז במכבי דבורה חסיד, אשר פועלת רבות להרחבה ולהנגשת השירותים לכלל חברי מכבי ובמיוחד להתאמת השירותים לקהילה החרדית.

ראשון הנואמים, ח"כ יעקב ליצמן, התייחס בדבריו לשינויים מרחיקי הלכת שהוא מתכוון להביא בתחום הבריאות במסגרת התפקיד החדש אליו יכנס בימים הקרובים כסגן שר הבריאות, ליצמן ציין לשבח את שיתוף הפעולה המלא לו הוא זוכה מהנהלת מכבי ובמיוחד ממנכ"ל מכבי מר רן סער. עוד הזכיר בדבריו את פעילותו הברוכה של יוזם המרפאה העסקן הרפואי יוסף מרגלית, הפועל רבות למען הכלל, ליצמן הדגיש כי העזרה לזולת היא נקודה חשובה מאד באנשים העוסקים ברפואה ואת זה הוא ראה אצל ר' יוסף מרגלית הבא ממשפחה שתמיד תרמה ועסקה במעשי חסד ופעילות לטובת הציבור. ליצמן איחל לו הצלחה רבה במרכז הרפואי ובפעילויותיו ות.

ראש העיר חנוך זייברט ציין, כי כאחד שמכיר מקרוב את קופת החולים מכבי מזה עשרות שנים מתפעם הוא כל פעם מחדש מפעילות מכבי בבני ברק כאשר הנהלת מכבי לא חוסכת מאומה ופועלת בשיתוף מלא עם העירייה להנגשת השירותים למען חברי מכבי בעיר, וכי תושבי העיר אכן זוכים לשירות מושלם ויעיל מהטובים ביותר בארץ.

יו"ר הנהלת מכבי שירותי בריאות, פרופ' משה רווח , דיבר על הקשר החזק ארוך השנים בין מכבי לקהילה החרדית בארץ. פרופ' רווח ציין את חשיבותה ה של הענקת שירות נגיש יעיל ומהיר לכלל חברי מכבי ובמייוחד לקהילה החרדית, וכי הוא שמח בפתיחתה של סניף נוסף שישרת את תושבי האזור, ואלו יהיו נגישים למירב השירותים שמכבי מציעה לחבריה.

מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, רן סער , הביע בדבריו את הערכתו לח"כ יעקב ליצמן ואיחל לו הצלחה רבה בכניסתו לתפקיד החדש – ישן, וציין שהוא ועוד רבים ציפו לחזרתו של ליצמן לתפקידו בראש מערכת הבריאות בישראל. בדבריו הדגיש מנכ"ל מכבי, כי מעבר לרמת המקצועיות הגבוהה ביותר בהם מצטיינים רופאי מכבי, נדרשת מרופאי מכבי ומכלל נותני השירות במכבי בראש ובראשונה יחס חם וחמלה כלפי החברים, מכבי מובילה תודעת שירות גבוהה ובדרך הזו נמשיך לתת את הטוב ביותר לכלל חברי מכבי.

ההחלטה על הרחבת השירותים ופתיחת מרכז רפואי נוסף לרווחת התושבים חברי מכבי נעשתה במסגרת שיפור השירות המתמיד בעיר, ובהתחשב בנתון שכמחצית מתושבי העיר נמנים על חברי מכבי, וזה הביא את ראש המחוז הגב' דבורה חסיד להחלטה על פתיחת המרכז בנוסף למרכז הגדול שייפתח בקרוב במרכז בני ברק.

לדברי ראש מחוז המרכז במכבי, דבורה חסיד, "נאמנותם של חברי מכבי מעודדת אותנו ומחייבת אותנו לפעול במלוא המרץ ובצורה מיטבית לקידום הבריאות בעיר. אנו מרחיבים בהתמדה את היקף השירותים בעיר וממשיכים עם שיתופי הפעולה לרווחת תושבי העיר. כל הסקרים שנערכו בעיר מעידים על שביעות רצון גבוהה מהשירותים הרפואיים של מכבי. המרכז הרפואי החדש של מכבי יעניק את מיטב השירותים לחברי מכבי בסביבה הקרובה. כמו"כ, צפויים להצטרף רופאים מקצועיים כגון רופא נשים, רופא עיניים, כירורג פלסטי, אורתופד ונוספים. נמשיך להנגיש ולהתאים את השירותים שלנו לטובת כלל החברים, תוך הרחבת מגוון השירותים ושיפור הקשר עם הקהילה, נים ומובילי הדעה השונים. זו המדיניות של מכבי בכל המחוז".

עוד מציינת חסיד, כי במרחב בני ברק במכבי עומד צוות מקצועי ומסור בראשותו של מנהל המרחב מר אלי עובדיה והגב' דיאנה בן דיין יחד עם מתאמי קשרי הקהילה יוסף בינדר חנה אייזנבך בהכוונתו של מנהל השיווק למגזר החרדי ואחראי מתאמי קשרי קהילה במכבי משה שלזינגר.

מנהל מרחב בני ברק במכבי שירותי בריאות, אלי עובדיה, אומר כי "כקופה מובילה בתחומה חשוב לנו להיות המובילים ברפואת הקהילה, ולכן החלטנו לפתוח מרכז רפואי נוסף שישרת את תושבי האזור. אנו שמחים לחנוך את המרכז הרפואי החדש שיעניק מגוון שירותים רפואיים מתקדמים לחבריי מכבי בשכונה, בשיתוף עם רפאל מדיקל סנטר והעומד בראשה מר גיא פז, יחד עם יוזם המרפאה יוסף מרגלית שכפי שכל הדוברים הטיבו לשבחו על פעילותו ללא ליאות למען הכלל, אנו מאמינים כי יחד איתם נוכל לשרת את תושבי הסביבה עם שירותי הרפואה הטובים ביותר".

לצד חנוכת המרכז הרפואי החדש בבית רפאל מדיקל סנטר, השירותים הרפואיים הנוספים של מכבי ברחבי העיר ימשיכו לעמוד לרשות עשרות אלפי חברי מכבי ולהעניק להם מגוון רחב של שירותים רפואיים איכותיים וזמינים ביותר. בימים אלו נשלמת מלאכת הקמת המרכז הרפואי החדש והמרשים של מכבי שירותי בריאות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, כאשר המבנה גדול המימדים עומד על תילו ברוב פאר והדר, וההתמקדות כרגע היא על החלוקה הפנימית. במהלך השנה הקרובה יושלם המבנה וייחנך לרווחתם של חברי מכבי בבני ברק – שכאמור מהווים כמחצית מאוכלוסיית העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר