ליברמן: "חברי השמאל ישימו שטריימל ויצטרפו לקואליציה עם ש"ס ויהדות התורה"

אביגדור ליברמן עלה היום לנאום ראשון כאופוזיציונר ותקף את ה"גועליציה" שלדבריו היא "בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום". ליברמן גם טען שהשמאל ירוץ לממשלה. צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: ערוץ הכנסת. תמונה: גילי יערי, פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ושר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן עלה הבוקר (רביעי), לראשנה בכנסת ה-20 לנאום כחבר אופוזיציה.

במרכז דבריו אמר ליברמן: "אני כמעט מתרגש, סוף סוף אני יכול לעלות לדוכן הנואמים בכנסת ולדבר כאן בלי משמעת קואליציונית ובלי מגבלות התפקיד, פשוט גן עדן אמיתי. רבין אמר פעם שבכל קואליציה יש מעט גועליציה, הבעיה שבקואליציה הזו יש בעיקר גועליציה".

יו"ר 'ישראל ביתנו' הוסיף ואמר: "40 אחוז מתושבי דימונה הצביעו בעד הליכוד, ולא שמעתי אף אחד מחברי הליכוד מתייחס לנושא. בימים האחרונים נהרגו 14 איש בתאונות דרכים, מישהו מדבר על זה? מדברים רק על התיקים. בחינות הבגרות שהודלפו, איפה שר החינוך המיועד? כולם עסוקים רק בשרים וסגני שרים".

"הבעיה של הממשלה הזו היא שהיא ממשלה בלי טעם וריח" אמר ליברמן: "בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום. עם זה אנחנו נצטרך לחיות, ואני מקווה שנחיה עם זה מעט מאוד זמן".

ליברמן תקף את האפשרות של חבירת 'המחנה הציוני' לקואליציה כשהוא לועג ל'יהדות התורה' וש"ס: "אני רוצה להזהיר את חבריי בבית היהודי שבונים על הרבה תקציבים, כנראה שלא יהיה להם הרבה זמן לחיות בממשלה הזו. כשהאמריקאים יבואו לכפות על נתניהו יוזמה מדינית, חברי השמאל ישימו שטריימל כמו שאמרה שולמית אלוני ויצטרפו לקואליציה עם ש"ס ויהדות התורה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר