לא נותר זמן רב

מאה ועשרים מוצרים יוקרתיים במכירה הסינית הגדולה של 'איחוד הצלה'

לא נותר לכם עוד הרבה זמן בכדי להשתתף במכירה הסינית הגדולה של 'איחוד הצלה', בה תוכלו לזכות במוצרי יוקרה ולסייע למיזם שנועד לצמצם את זמן התגובה לקריאות חירום

כיכר השבת | מקודם |
(יח"צ)

לא נותר זמן רב: המכירה הסינית הגדולה של 'איחוד הצלה' על 120 פרסים יוקרתיים תתקיים ביום חמישי הקרוב. מדובר בפרסים מיוחדים ברמה גבוהה במיוחד, כאשר לכל מוצר נוספה גם מתנת 'תוספת', שמשלימה את חווית הזכייה.

לדוגמא, המוצר הראשון הינו רכב שברולט אורלנדו משפחתית 7 מקומות, בחסות 'שמש רכבים', והזוכה מקבל 'תוספת' של ביטוח לשנה מבית רפאלי ביטוחים, ביטוח חובה, מקיף וצד ג'. דוגמא נוספת, הזוכה בפרס מערכת ישיבה 2+3, מקבל פרסים נוספים של מנורה מהודרת ושולחן סלוני.

'המכירה הסינית' נערכת עבור הצלחת יעד '120 שניות' של איחוד הצלה. מדובר ביעד כביר, שמהותו לצמצם את 'זמן התגובה' מעת קבלת הבקשה במוקד החירום ועד להגעת המתנדבים לנפגע להענקת טיפול רפואי ולהציל את חייו.

בכירים במערכת הרפואה משבחים את 'יעד 120 שניות', ומדגישים כי אין ספק שיביא הצלת חיים לנפגעים. מכיוון שעלות היעד משוערת בכ-10 מיליון שקלים בשנה, נערכת המכירה הסינית, ובזכות המשתתפים יוכלו ב'איחוד הצלה' לממש את היעד.

בארגון נערכים לעריכת המכירה הסינית בחמישי הקרוב כ"ה אייר, ופונים בבקשה "חשובה לנו כל הצטרפות לרכישת ציוד מציל חיים, למצטרפים יש זכות גם של הצלת חיים וגם של האפשרות לזכות במוצרים היוקרתיים עם התוספות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר