מפחיד: "א-נוסרה" מתעד קרבות פנים אל פנים בסוריה

ארגוני הטרור בסוריה מנהלים קרבות עקובים מדם, והמלחמה הלא-פחות גדולה מתנהלת דווקא ברשת. אחד הלוחמים תיעד במצלמת "גו-פרו" את הקרבות פנים אל פנים. צפו (עולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ב. ניסני (צילום: יוטיוב)

ארגוני הטרור השונים בסוריה, בהם חיזבאללה, אל קעידה, דאעש וג'הבת א-נוסרה, מנהלים קרבות עקובים מדם בניסיון להשיג שליטה במרחבים האסטרטגיים השונים במדינה.

אך נראה שהמלחמה הלא-פחות חשובה מתנהלת דווקא ברשת, כאשר כל צד מתעד ומעלה סרטונים לרשת בו הוא מציג לראווה את לוחמיו, נצחונותיו ואת השלל אותו תפס.

ביממה האחרונה העלה ארגון הטרור "צבא פתח'", הפועל תחת ארגון הטרור ג'בהת א-נוסרה, סרטון בו מתועדים הקרבות הקשים פנים אל פנים עם ארגוני הטרור השונים. הלוחם תיעד את האירועים במצלמת "גו-פרו" שנשא על גופו, והצליח לתעד קרבות בו רואים הלוחמים את "הלבן בעיניים" של האויב.

הלחימה בסוריה מזווית המורדים

הארגונים מעלים את הסרטונים בין היתר על מנת לגייס דרכם לוחמים צעירים נוספים מכל רחבי העולם.

בתיעוד ניתן לראות השתלטות של הלוחמים על מבנה, כאשר מיד לאחר מכן ניתן לראות היתקלות מטווס אפס עם לוחם אויב. בסופו של הקרב מצליח הלוחם שמתעד את הסרטון להשליך רימון אל תוך המקום בו התבצר האויב.

מנגד, גם ארגון הטרור חיזבאללה - כשעדיין לא ברור מצבו הבריאותי של מנהיג הארגון חסן נסראללה - לתעד את הקרבות מהצד שלו ולהציג את הישגיו. הארגון הציג לראווה תיעוד ממזל"ט שתיעד את הקרבות על הקרקע.

חיזבאללה מציג: שימוש במזל"ט

בימים האחרונים דיווחו המורדים הסורים על אבידות רבות בקרב אנשי חיזבאללה בהרי אל-קלמון. אלא שהארגון, המשף פעולה עם צבאו של נשיא סוריה באשר אסד, מצליח להתקדם בשטח.

כאמור, הארגון פרסם ברשת הטלוויזיה שלו, "אל מנאר", סרטון שמתעד את השימוש שלו במזל"טים שלו כדי לעקוב מהאוויר אחר הקרבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר