ריבלין בצוללת חיל הים: "ידוע שהירושלמים לא מחוברים לים"

נשיא המדינה ראובן ריבלין, המבקר בימים אלו בגרמניה, ביקר בצוללת חיל הים הנמצאת במספנה במדינה: "הירושלמים לא מחוברים לים, אך תמיד הבטתי בהתפעלות בכם" (בעולם)

(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

נשיא המדינה ראובן ריבלין עורך בימים האחרונים ביקור רשמי וממלכתי בגרמניה, זאת לרגל 50 שנה לשיקום היחסים בין ישראל לגרמניה. ריבלין ביקר היום (רביעי) במספנת "קיל" במדינה, שם עוגנת צוללת אח"י רהב.

מדובר בצוללת החמישית שעתידה להגיע לחיל הים, כאשר לוחמי הצוללת מתאמנים בשנים האחרונות במקום. "אתם מהווים את חומתנו הבצורה בגבולותינו הימיים ואין מקום רחוק עבורכם כשמדובר בביטחון ישראל", אמר הנשיא ללוחמים הצוללת.

"ידוע כי אנחנו הירושלמים לא ממש מחוברים לים, אך אני באופן אישי תמיד הבטתי בהתפעלות בכם, לוחמי הים, היודעים צפונות ונכונים לכל הקשיים שמביא איתו הים הרוגש", אמר ריבלין.

הנשיא הוסיף, "שנים רבות לא הבנו עד כמה חשוב חיל הים לביטחונה של ישראל. באתי לכאן בשם העם בישראל להודות לכם על המאמצים. גם כשאתם במרחק, השפעתכם כנכס אסטרטגי למדינה מורגשת. לא קל להיות רחוק כל כך מהבית. אני והעם בישראל מודים לכם על ההקרבה והנתינה של כל אחד ואחד מכם. אני מייחל כבר לרגע שבו נקבל את פניכם על חוף מבטחים בארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר