בערד מזדהים עם דימונה: ישבתו במחאה על הפיטורים

ראש העיר ערד בפועל משה קווס, הודיע היום כי כאות הזדהות עם עיריית דימונה, גם בערד תוכרז שביתה כללית ביום ראשון וזאת כמחאה על גל הפיטורים בכיל ובמפעל "מטאור" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפגנה בדימונה (צילום: רועי עידן - ynet)

עירייית ערד הודיעה כי תשבית את העיר כולה החל מיום ראשון, זאת עקב המשבר המתמשך בכיל וסכנת הפיטורים במפעל "מטאור" וכאות הזדהות עם העיר דימונה שראש העיר שלה החליט על כך בתחילת השבוע.

בהודעת העירייה נכתב כי ראש העיר בפועל משה קווס קיבל את ההחלטה כל הצטרפות עירו לשביתה. הוא צוטט אומר כי ״ביום ראשון נשבית את עבודת העירייה לאוצ הזדהות ותמיכה במאבק נגד גל הפיטורין המתמשך, שמאיים על עתיד הנגב כולו״.

קודם לכן ערייית דימונה הודיעה על השביתה. ראש העיר בני ביטון אמר במהלך ישיבת מועצה מיוחדת בנושא, בה השתתפו עשרות עובדים הנמצאים בסכנת פיטורים, כי "אנו נצא לשביתה לאות הזדהות עם עובדי כיל. מערכת החינוך מכיתות ז' עד י"ב יושבתו. כל עיריית דימונה ללא יוצא מן הכלל תושבת ביום ראשון. כל העיר תושבת".

ביטון פנה לעובדים ואמר: "אנחנו תומכים בכם לאורך כל הדרך. קיבלנו החלטה אמיצה ולא פשוטה". ביטון הטיל את האחריות על ראש הממשלה ועל השרים: "יש ממשלה חדשה בישראל. 42 אחוז מתושבי דימונה הצביעו לליכוד, אמרתי לראש הממשלה שהאחריות בראש ובראשונה היא על ממשלת ישראל, העומד בראשה ושר האוצר החדש משה כחלון".

ביטון סיפר כי שוחח עם שר האוצר המיועד משה כחלון: "אמרתי לו אתה שר חברתי מחובר לעם. עשית מהפכה בסלולר, תעשה לנו מהפכה אחת קטנה. אני מבקש שתפעיל את מניית הזהב. מדובר בכ-30 אלף אנשים שמתפרנסים מכיל שהיא מנוע צמיחה של הנגב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר