בדיקת כיכר TV

צפו: איפה תרכשו את הסל הזול ביותר לחג השבועות?

לקראת חג השבועות, יצאנו לסניפי רשתות מזון גדולות בשכונת גבעת שאול הירושלמית - אושר עד, רמי לוי מהדרין ויש חסד, הרכבנו מוצרים בסיסיים לחג השבועות - גבינות, מעדני חלב, פסטות ומאפים שונים ובדקנו היכן תמצאו את הסל הזול ביותר לחג. אז מי הרשת הכי יקרה במגזר החרדי? צפו בבדיקה המלאה (כיכרTV)

תחקיר: חיה כהן | כיכר השבת |
(תמונה ראשית: נתי שוחט - פלאש 90)

לקראת חג השבועות, בדקנו את מחיריהם של כ-20 מוצרים בשלוש מרשתות השיווק המובילות במגזר החרדי. עד כמה הפערים ביניהם משמעותיים? הנה הבדיקה המלאה של כיכר TV.

הסל שהרכבנו כלל מוצרים בסיסיים לחג השבועות - גבינות, מעדני חלב, פסטות, מאפים שונים, שוקולדים, גלידות ושתייה קלה.

יצאנו לסניפי שלוש רשתות מזון גדולות בשכונת גבעת שאול הירושלמית: אושר עד, רמי לוי מהדרין ויש חסד. הקנייה התבצעה בו זמנית בשלוש הרשתות כדי למנוע שינויי מחירים שמתרחשים לעיתים קרובות, אפילו על בסיס יומיומי.

מבדיקת "כיכר tv" עולה כי הרשת הזולה ביותר למגזר החרדי היא רמי לוי, ובפער ניכר. פערים גדולים במיוחד נרשמו במוצרי הבצק השונים - כך למשל על מארז בורקס תפוחי אדמה של "מעדנות" 800 גרם תשלמו ביש חסד 19.90 שקלים, כך גם ברשת "אושר עד" ואילו ברמי לוי 10 שקלים ו-90 אגורות בלבד.

תמורת מלוואח תימני מבית זוגולובק תשלמו באושר עד 13.90 שקלים, ב"יש חסד" 14 שקלים וברמי לוי תשעה שקלים ותשעים אגורות.

(צילום: כיכר השבת)

בגזרת הגבינות, התגלו פערים בעיקר במוצרי הגבינות הקשות מבית "משק צוריאל". על "צפתית מעודנת" תשלמו ב"אושר עד" 10.90, ב"יש חסד" 12 שקלים וברמי לוי שמונה שקלים ותשעים אגורות.

על גבינה צהובה 500 גרם מהמותג "נעם" של טרה תשלמו ב"אושר עד" 25.90 אגורות, ב"יש חסד" 27.20 וברמי לוי 24.90 אגורות.

בדקנו גם את ההפרשים במחירו של מארז רביולי גבינה מבית שטראוס. המחיר זהה ב"יש חסד" וב"אושר עד" - בשתיהן תשלמו 19.90 שקלים וברמי לוי חמישה שקלים פחות.

מהבדיקה שערכנו עולה, כי הרשת היקרה ביותר היא "יש חסד" - שם שילמנו תמורת סל הקניות 295 שקלים ועשר אגורות. "אושר עד" זולה ממנה, שם שילמנו תמורת הסל 259.30 שקלים. אך הרשת הזולה ביותר היא רמי לוי - עלות הסל בה הייתה 225.90 אגורות - פער של 70 שקלים מ"יש חסד" ושל 34 שקלים מ"אושר עד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר