הרב יאשיהו פינטו: "היצר הרע נלחם בנו, תתפללו על בריאותי"

בשיעור שהעביר לחסידיו בישיבה באשדוד התייחס האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לגזר דינו ברמז ואמר: "אנחנו קצת חלשים בגוף, אבל שמחים שמחה גדולה. לא מטריד אותנו כלום". קרא לחסידיו: "דבר אחד תדאגו לנו - להתפלל עלינו על הבריאות. דברים אחרים אל תשימו בדעתכם כי זה בכלל לא מעניין אותנו" (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: Meged Guzani)

מנהיג קהילות "שובה ישראל" האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, שגזר זינו - מאסר של שנה וקנס - ניתן השבוע, התייחס לנושא בעקיפין במהלך שיעורו השבועי בישיבה באשדוד וקרא לתלמידיו שלא לדאוג מכך אלא רק להתפלל על בריאותו השלמה.

"אל תדאגו לנו" ביקש הרב מתלמידיו, "דבר אחד תדאגו לנו - להתפלל עלינו על הבריאות. זה מה שתתפללו עלינו יום ולילה. דברים אחרים אל תשימו בדעתכם כי זה בכלל לא מעניין אותנו".

הרב הוסיף ואמר: "אנחנו רואים כמה אנשים בצער כמה אנשים כואב להם, אל תצטערו. אנחנו לא חושבים על זה, תתפללו עלינו על הבריאות".

"היצר הרע נלחם בנו מלחמות קשות ביותר, לא בנו באופן אישי - היצר הרע נלחם בתורה של שובה ישראל, כל מי ששומע את התורות שלנו יודע שזה דבר חדש בדור, 60 הספרים, הדיסקים, זו תורה חדשה. היצר הרע נלחם בדבר הזה" אמר הרב.

"קשה לעצור את זה" המשיך הרב פינטו, "איפה שאנחנו הולכים, שומעים עוד אדם לומד, עוד אדם חי מהתורה מהחסד. הכוח הזה דולק, זה כוח שהוא חזק ביותר שלא יכול להיכבות לעולם. תהיו שמחים כולם, אנחנו בגוף קצת חלשים אבל שמחים שמחה גדולה. לא מטריד אותנו כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר