ישיבת הממשלה הראשונה

נתניהו: הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולבצע את העבודה

לאחר השבעת שרי הממשלה במליאת הכנסת התכנסו השרים לישיבה ראשונה וחגיגית של הממשלה ה-34. נתניהו אמר בפתח הישיבה: "למרות כל התלאות שהיינו צריכים לעבור, אני עדיין נרגש מהמעמד. מרגע זה אנחנו חייבים לשים את המחלוקות מחוץ לחדר לזה ולהתרכז בעשיית טוב למען אזרחי ישראל. צפו (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90. וידאו: רועי אברהם, לע"מ. סאונד: איתמר בוטון, לע"מ)

מיד לאחר ששרי הממשלה החדשים נשבעו אמונים במליאת הכנסת, התכנסו הלילה (שישי) השרים לישיבת ממשלה ראשונה וחגיגית של הממשלה ה-34. בפתח הדיון אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו לשרים כי עכשיו הגיע הזמן לעבוד.

"למרות כל התלאות שהיינו צריכים לעבור כדי להגיע לרגע הזה, אני עדיין נרגש מהמעמד ואני בטוח שגם אתם" אמר נתניהו. "מהרגע הזה אנחנו חייבים לשים את המחלוקות מחוץ לחדר לזה ולהתרכז בעשיית טוב למען אזרחי ישראל - כל אזרחי ישראל".

נתניהו פירט את האתגרים החשובים שעומדים על שולחן הממשלה: "אנחנו נפעל בנחישות, באחריות ובתקיפות מול הניסיונות לאתגר את גבולותינו ואת ביטחוננו גם מקרוב וגם מרחוק. יידעו כל אויבי ישראל שמול כל האיומים המופנים נגדנו, יש לנו קווים אדומים - זאת הייתה המדיניות שלנו בממשלות הקודמות, זו המדיניות שלנו גם בממשלה הנוכחית.

"אנחנו נמשיך במאמץ לקדם הסדר מדיני תוך עמידה על האינטרסים החיוניים לביטחונם של אזרחי ישראל. במקביל ואולי בסיוע לזה, אנחנו ננסה לממש את ההזדמנויות של התפתחויות אזוריות וצירי פעולה חדשים במדינות המתונות והאחראיות שמסביבנו".

נתניהו הוסיף, "אנחנו נפעל לשיפור רווחת החיים, בדגש על הורדת יוקר המחייה ויוקר מחירי הדיור בפרט, אנחנו נפעל להמשך צמצום הפערים בחברה הישראלית, נמשיך לחבר את הנגב והגליל למרכז ונחזק את התעסוקה שם ובכל הארץ.

"אנחנו קשובים לזעקה שעולה מאחינו העולים מאתיופיה ובני משפחותיהם ואנחנו נקים ועדת שרים מיוחדת לטיפול מתמיד בבעיה הזאת בשבוע הבא, בראשותי. אנחנו מחויבים לפעול לטובת כלל אזרחי ישראל ואנחנו נעשה את כל מה שאפשר כדי להצדיק את האמון שהעם נתן בנו".

לסיום אמר נתניהו: "עכשיו פשוט הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולעשות את העבודה. ושיהיה לכולנו בהצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר