ח"כ גלעד ארדן: "נתניהו לא נתן לי כלים"

ח"כ גלעד ארדן, שלא מונה בסופו של דבר לתפקיד שר בממשלת נתניהו הרביעית, מסביר מדוע ויתר על התפקיד: "ההצעה של רה"מ לא העניקה לי את הכלים הדרושים להוביל שינוי אמיתי" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
גלעד ארדן, אמש במליאת הכנסת (צילום: Isaac Harariet דוברות הכנסת)

ח"כ גלעד ארדן, שלא מונה בסופו של דבר לתפקיד שר בממשלת נתניהו הרביעית, מסביר מדוע ויתר על התפקיד. ארדן, שהגיע אתמול למליאת הכנסת והתקבל בחום על ידי חברי הכנסת, חשף הבוקר (שישי) בדף הפייסבוק שלו את הסיבה.

"אתמול הושבעה הממשלה ה-34 ואני מברך את חבריה ואת עם ישראל" כתב ארדן. "לאחר פרק זמן של כחצי שנה בו עמדה המדינה מלכת ותהליכים נעצרו, הגיעה העת להמשיך ולעבוד. אני מברך את חבריי השרים בברכת הצלחה למען כולנו".

"באופן אישי" כתב ארדן, "מדובר ביום מורכב מאוד עבורי ועבור חבריי הטובים המלווים אותי לכל אורך דרכי הפוליטית. החלטתי לא להצטרף לממשלה במתווה שהוצע לי. הסיבה: מהות".

לדבריו, "מגיל צעיר חלמתי לשרת את הציבור ולפעול למען שיפור וקידום מדינת ישראל. מרגע שנבחרתי, טובת הציבור, והיא בלבד, עמדה לנגד עיניי ופעלתי נמרצות כדי לקדם אינטרסים ציבוריים בתחום הכלכלה, הגנת הסביבה, תקשורת, הגנת העורף ועוד.

"קיוויתי להמשיך ולשרת אתכם גם בממשלה הזו, אולם, לצערי, ההצעה שהציע לי רה"מ לא העניקה לי את הכלים הדרושים כדי להוביל את השינוי האמיתי לו אנו זקוקים במשרד לביטחון פנים ובמשטרה ולהצליח במשימתי הציבורית. בנסיבות אלה לא יכולתי לקחת על עצמי תפקיד זה".

"אני מודה לכם על האמון הרב שנתתם בי. מבטיח שאמשיך לשרת אתכם נאמנה כחבר כנסת מן השורה הראשונה. אני יודע את העבודה".

עם זאת, נתניהו עצמו עדיין לא אמר נואש והוא ינסה לשכנע את ארדן להצטרף לממשלה, זאת כאשר כל חברי סיעת הליכוד הפצירו בארדן אמש לחזור בו מהחלטתו ולהצטרף לממשלה. בימים הקרובים ינסו ככל הנראה מקורביו לחזור בו מהחלטתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר