בג"ץ דחה בקשת מנדלבליט לשימוע בפרשת הרפז

בג"ץ דחה את עתירת מזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט, לערוך לו שימוע בפרשת הרפז, זאת לאחר שהבין שהתיק אמור להיסגר בנימוק של חוסר ראיות, ולטענתו יש חוסר אשמה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנדלבליט (צילום: מרק ישראל סלם - פלאש90)

בית המשפט העליון דחה את עתירתו של מזכיר הממשלה תת-אלוף במילואים, אביחי מנדלבליט שביקש מהשופטים להורות ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין לערוך לו שימוע בפרשת הרפז.

בעתירתו טען המזכיר באמצעות עורכי דינו, כי לאוזניו הגיעו שמועות ולפיהן בכוונת היועץ המשפטי לסגור את התיק נגדו מחסור ראיות בעוד שרצונו כי הסיבה לסגירת התיק תהיה מחוסר אשמה.

היועץ המשפטי דחה את טענותיו וזאת משום שטרם התקבלה החלטה בתיק וכי לאחר שזו תתקבל יהיה רשאי מנדלבליט להשמיע את טענותיו ולערר על ההחלטה.

השופט יצחק עמית כתב בהחלטתו יחד עם השופטים נועם סולברג וצבי רוזנטל, כי "בעתירה דכאן, מבקש העותר להקדים נעשה לנשמע, ולהורות למשיב ליתן לו זכות טיעון מלאה, עוד טרם קבלת ההחלטה לגבי עילת הסגירה".

בחודש מרס 2014, חלה התפתחות בחקירת המשטרה כאשר המשטרה עצרה את דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו ואל"מ עודד וינר בחשד לעבירות חמורות ובניהם - קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראיות, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי מורשה וגילוי בהפרת חובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר