הוארך מעצר החשוד בתקיפת הקצין במאה שערים

בית המשפט השלום בירושלים האריך בשלושה ימים את מעצרו של החרדי בן ה-18 שנעצר בחשד כי תקף קצין דתי בצה"ל בעת שביקר בשכונת מאה שערים בירושלים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
החשוד בתקיפה בביהמ"ש, היום (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בית המשפט השלום בירושלים האריך בצהריים (שלישי) את מעצרו של החרדי בן ה-18 שנעצר הלילה בחשד כי תקף קצין דתי בעת שביקר בשכונת מאה שערים בירושלים.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים לצורך חקירה אך בית המשפט נענה החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

החשוד ישהה במעצר במגרש הרוסים בירושלים ובמהלך הימים הקרובים ייחקר על החשדות נגדו.

במשטרה חושדים כי לא רק הוא היה מעורב במקרה התקיפה וכי ישנם מעורבים נוספים אחריהם מתנהלת חקירה מאומצת במטרה להביא למעצרם.

מעצרו של הבחור מגיע לאחר ביקורת נוקבת מצד גורמים חרדים בצה"ל שטענו כי למרות קמפיין ההסתה המכונה חרד"קים המפורסם ברחובות ולמרות מקרי התקיפות, איש לא נעצר. במשטרה מבהירים, כי כל המקרים מטופלים ובימים האחרונים הוגשו מספר תלונות בגין הסתה.

הקצין, סגן משנה בן 21, המשרת בגדוד החרדי של חטיבת גבעתי, הגיע למאה שערים, בכדי לבקר שני חיילים חרדים בודדים המשרתים תחתיו.

לאחר שיצא מהביקור, החלו כמה ילדים לתקוף אותו וליידות לעברו אבנים וביצים. הקצין שהגיע ברכב ממוגן, נמלט לרכבו וניסה לנסוע מהמקום, אך הקיצונים לא נרגעו וחסמו את הכביש, תוך שהם ממשיכים ליידות אבנים.

השמשות הקדמיות של הרכב הממוגן לא נופצו, אך השמשה האחורית שאינה ממוגנת נופצה ואבן חדרה לתוך הרכב. בנוסף, ספג הקצין מכות יבשות מהקיצונים שהתאספו במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר