נצרת עילית: שמעון גפסו יצא לחופשה

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו הודיע על יציאה לחופשה עד תום ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדו. חבר מועצת העיר נתנאל טוויטו בן ה-29 ימלא את מקומו (אקטואליה)

שמעון גפסו (צילום: אבישג שאר ישוב - ynet)

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו הודיע אמש (שלישי) על יציאה לחופשה עד תום ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדו. גפסו החליט לצאת לחופשה בתום התייעצות שנערכה בין באי כוחו ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין.

בעקבות כך, ימלא את מקומו בראשות העיר - נתנאל טוויטו, צעיר בן 29, חבר מועצת עיריית נצרת עילית מטעם סיעת "הבית בנצרת עילית".

כעת, גובשה בנצרת עילית קואליציה חדשה, שכוללת את הסיעה הערבית "דו קיום", וזאת מתוך מטרה לאפשר לטוויטו למלאות כראוי את מקומו של גפסו.

גפסו התייחס לקןואליציה החדשה בדף הפיסבוק שלו וכתב כי "לאחר קבלת תוצאות ההצבעה, יצאו חברי האופוזיציה במתקפה כנגדי, על כך שלדבריהם 'מכרתי את העיר לערבים'. ההפחדות לדעתם יקדמו אותם בדעת הקהל, ויציגו את הפוטש הכושל שלהם כפעולה הירואית של הקרבה מתוך אידיאולוגיה".

"דברים אלה הם צביעות של עסקנים פוליטיים פתלתלים, שמה שכואב להם באמת זה לא שילוב הערבים, אלא אובדן השכר לעצמם", כתב.

גפסו המשיך וכתב כי "לכל מי שדואג, אם יש כאלה, אין ספק שאמשיך לפעול למען שמירה וחיזוק הצביון היהודי של נצרת עילית, יותר מכל אלה שכיום תוקפים אותי. 'נצרת עילית יהודית לנצח' היא לא רק סיסמא, אלא מוטו של פעילותי ביום-יום. אך לצד זה הדגשתי תמיד שלאזרחינו הערבים יש מלוא הזכויות, החוקיות והמוסריות, לחיים טובים ושירותים עירוניים מהדרגה הגבוהה ביותר, וחברי המועצה הערבים, שהם אנשים איכותיים, נבונים וישרים, זכאים להיות שותפים בנעשה בעיר".

"הדבר הקובע באמת הוא לא תואר "סגן" או ראשות ועדה כזו או אחרת, אלא המציאות הדמוגרפית בעיר, והצבתי לעצמי מטרה ואני גם מיישם אותה, לחיזוק הרוב היהודי, במקביל ליחס מכובד והולם לתושבינו הערבים", כתב גפסו.

לסיום הוא מאחל לנתנאל טוויטו, "שיידע לשאת בתבונה את האחריות שמוטלת עליו, ואני מקווה מאוד שהבחירה בו תוכיח את עצמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר