בפקודה: חיילים יסיירו בירושלים בשנת השירות הראשונה

בהוראת קצין חינוך ראשי תא"ל אבנר פז צוק, הוחלט כי מעתה כל חייל יצא בשנת השירות הראשונה לסיור היכרות ברחבי ירושלים, זאת במטרה לחזק את הקשר עם עיר הבירה (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

בהוראת קצין חינוך ראשי תת-אלוף אבנר פז צוק, הוחלט כי מעתה כל חייל יצא בשנה הראשונה לשירותו לסיור ברחבי העיר ירושלים.

ההחלטה התקבלה לאחר תוכנית פיילוט שנערכה בשנה האחרונה ובה השתתפו אלפי חיילים שסיירו ברחבי הבירה וכאמור מעתה צפויים להצטרף שאר חיילי צה"ל.

סגן-אלוף מושיק אביב סיפר על הסיבה בגינה הוחלט לצאת עם התכונית: "הבנו שכל חייל צריך לחוות את ירושלים בצורה כזו או אחרת. חיילים מכירים מקומות מסוימים בעיר, חלקם מכירים את 'טדי' ואת הצד החווייתי, אחרים רק אחת הכותל ואת העיר העתיקה. כשרואים את ירושלים על מכלול הדברים שבה, אנחנו מכינים שזה נכון לחזק את הקשר של החיילים ואת היכרותם עם עיר הבירה שלהם".

"סיפורה של ירושלים הוא סיפור של ריבוי קולות ומורכבויות. אפשר להעביר בה פעילות על שורשים יהודיים, על ציונות, על מוסדות המדינה ועל המקורות הלאומיים", הוסיף אביב.

הוא הדגיש כי "חשוב לנו להגיע לכלל האוכלוסיות בשנה הראשונה כדי לבנות אצלם את ההבנה עבור מה הם משרתים. עליהם להכיר את המורשת, את העבר, ההווה וגם את העתיד דרך חיבור לירושלים. אני חושב שזה הכרחי לביצוע המשימה החשובה ולשירות בצה"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר