הצוות של 'אפל' ייתן ייעוץ סטייל לרוכשי אפל ווטש

הייתם לוקחים מצוות 'אפל' עצות סטייל כשעל הפרק עומדים 499-24,000 דולרים שאתם עומדים להוציא על 'אפל ווטש'? מגוון הצבעים והטקסטורות של השעון החדש אילצו את 'אפל' להפוך את עובדיה ליועצי אופנה (סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
עצות סטייל חינם לרכישת 'אפל ווטש' (צילום: shutterstock)

אתר חובבי 'אפל' ומוצריו 9to5 Mac מדווח כי צוות החנויות עבר הכשרת סטיילינג הכוללת רשימת שאלות מפתח מכוונות, כדי לסייע ללקוחות לרכוש את הווטש שמתאים להם.

בין השאר, יבררו עובדי 'אפל' מה השימוש העיקרי שאתם מייעדים לשעון, ויעריכו את מראה הלקוח ואופן התנהגותו כרמזים שיסייעו להם להתאים לכם את השעון.

ה-"אפל ווטש" מוצע בשלושה דגמים - שעון בסיסי, שעון לפעילויות ספורט ודגם יוקרתי עם שלושה גימורים - אלומיניום, נירוסטה וזהב 18 קראט. לכל שעון ניתן להתאים רצועות גומי-סינתטי, חוליות מתכת ועור במגוון רחב של צבעים.

לפי הדיווח, העובדים הונחו להעיר ללקוחות הערות כמו "הרצועה הלבנה נראית נהדר עלייך", "נראה שהסגנון שלך קליל, שעון ספורטיבי יתאים לך באופן מושלם".

העובדים יוצרים שיחה עם הלקוחות, מבררים מה הטעם האישי שלהם, ואם הרוכש מגיע עם מלווה לחנות, העובדים מבקשים ממנו חוות דעת על הסגנון של הלקוח.

השאלות יהיו "אתה חובב יותר שעונים קלאסיים או מודרניים?", "אתה מעדיף רצועת מתכת או עור?".

ושום מילה על המחיר

מלבד העובדה שההכוונה של העובדים אכן נחוצה ברוב המקרים ותורמת להחלטה הסופית, יתכן שיש כאן מטרה לכוון את הלקוח להשקיע בדגם יקר יותר ולגרום ללקוח לרכוש מוצרים נוספים של אפל. השעון עצמו יתחבר לאינטרנט רק באמצעות סינכרון עם אייפון מדגם 5 ומעלה.

השעון הזול ביותר עולה 499$ ויכול להגיע עד למחיר אסטרונומי של 14,000-24,000 דולרים עבור הדגמים היוקרתיים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית