כיכר TV

לפיד מסית: "כניעה של נתניהו לסחטנות ש"ס"

מבזק כיכר TV לסיכום חדשות היום: יעקב ליצמן נכנס למשרד הבריאות והתבדח על יש עתיד, אלי בן דהן הובך במליאה ולפיד ממשיך להסית. וגם: הגנב העצלן ביותר בעולם מטייל בקניון (מבזק)

יאיר לפיד (תמונה ראשית: גילי יערי, פלאש 90)

כותרות כיכר TV

• יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ממשיך במסע ההסתה שלו, ותוקף היום את החזרת הסבסוד במעונות גם לאברכים. בראיון לאולפן ווינט אמר לפיד כי נתניהו "נכנע לסחטנות של החרדים".

• הטרור שוב מכה ברחובות הבירה, הבוקר דרס מחבל ממזרח ירושלים שוטר ושוטרת מג"ב בשכונת א-טור, ופצע אותם באורח קל ובינוני. המחבל נורה על ידי לוחם מג"ב ונהרג. מיד אחר כך החלו הפלסטינים בהפרות סדר וידויי אבנים על כוחות הביטחון. אחיו של המחבל טוען " הוא נרצח. זו תאונה".

• ולפוליטיקה: הבוקר נכנס יעקב ליצמן לתפקידו כסגן שר הבריאות, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו המשמש כשר הבריאות טרח להגיע. ליצמן התבדח על העתירות שהגישו נגדו יש עתיד ונתניהו פרגן.

• ומליצמן לסגן שר אחר, שמעמדו כנראה מוטל בספק. היום היה אמור להתחיל פיילוט להפרדת אוטובוסים בין יהודים לערבים ביהודה ושומרון, אך הוא בוטל אחרי שורת ביקורות חריפה בארץ ובעולם. מי שלא עודכן על הביטול הוא סגן שר הביטחון אלי בן דהן, שעלה לדוכן הכנסת להסביר למה דווקא כן צריך להפריד והובך.

• לסיום, הגנב הזה לא רק מתעצל לעבוד, אלא גם מתעצל לגנוב. הוא פרץ לחנות משחקים, לקח בימבה והחל לנסוע להנאתו ברחבי הקניון.

מזג האוויר: היום תחול ירידה בטמפרטורות, אך עדיין יהיה חם מהרגיל לעונה, מחר תהיה ירידה נוספת והטמפרטורות יהיו רגילות לעונה.

עורך המבזק: שמעון ליברטי; מגיש: שמוליק קמינקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר