מנהלים את הקריירה ב"מבחר"

טקס סיום לבוגרי מסלול לוגיסטיקה וכלכלה התקיים במכללת מבחר בסימן "ניהול קריירה בעולם המודרני" • מנכ"ל המכללה לבוגרים: "בכל מקום עבודה אליו תגיעו – מוטלת עליכם החובה הגדולה לקדש שם שמיים" (לימודים)

בוגרי מסלול לוגיסטיקה במכללת "מבחר" (יחסי ציבור)

ביום רביעי בשבוע שעבר התקיים במכללת 'מבחר' טקס סיום והענקת תארים לבוגרי מסלול תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה.

בוגרי המסלול הגיעו לטקס בליווי בני המשפחות שתמכו בהם לאורך הדרך הארוכה שנמשכה על פני ארבע שנים –שלוש שנות לימוד לתואר ושנת לימוד במכינה קדם אקדמית. במהלך הטקס התקיימה הרצאה מקצועית מפי היועץ הארגוני מר אבי ספקטור בנושא "עולם התעסוקה המודרני".

בהרצאה נחשפו נתונים מענינים על עתיד עולם התעסוקה בטווח זמן של 20 שנה קדימה. הנתון המפתיע ביותר עסק בעתיד מקצועות שונים ובהצדקה לקיומם. מתברר כי כ-900,000 עובדים עומדים למצוא את עצמם במקצועות שלא יהיה בהם צורך בשנים הקרובות. הנתון הזה מחייב כל עובד לתכנן בקפידה את צעדיו בעולם התעסוקה , להתעדכן באופן תמידי , לייצר קשרי עבודה ענפים וחברתיים תומכים ולהתמחות במספר רב ככל האפשר של תחומי עיסוק – על מנת לא לעמוד מול שוקת שבורה בטווח הזמן הלא רחוק.

מר ספקטור מסביר את השינויים הדרמטיים הללו בכך שטכנולוגיות רבות המבוססות על עבודות מחשב ורשת יחליפו כח אדם אנושי. כמו כן, הדגיש מר ספקטור את מודל "המדרגות הנעות". מודל "המדרגות הנעות" משווה בין עבודה של שכיר בארגון לפני כעשרים שנה לבין עבודה של שכיר בארגון היום ובעתיד. אם בעבר, מספיק היה "לשים רגל" בתוך ארגון גדול ולאחר מכן באופן אוטומאטי להתקדם הן בשכר והן באחריות הרי שהיום יש צורך לנהל את הקריירה בצורה יזומה ומתוכננת ולא לחכות לקידום אוטומאטי. בוגרי המסלול קיבלו ממר ספקטור טיפים רבים להשתלבות נכונה במקומות עבודה עתידיים וכן להתקדמות במקומות עבודה בהם הם עובדים היום.

הרב מאיר יעקובוביץ', מנכ"ל המכללה, ציין בדבריו את האחריות הגדולה המוטלת על כתפי הבוגרים "בכל מקום עבודה אליו תגיעו – מוטלת עליכם החובה הגדולה לקדש שם שמיים. לגרום לעובדים והמנהלים איתם אתם באים במגע לראות בכם דוגמא ומופת לאנשים בעלי יראת שמיים ומידות טובות ובכך תקדשו שם שמים בכל רגע ורגע". בוגרי המסלול המצטיינים קיבלו מלגות הצטיינות מאת עו"ד אריאל פוס, בנו של מייסד המכללה ד"ר אברהם פוס ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר