חייל חרדי: "המשטרה לא מטפלת בקמפיין החרד"קים"

חברי כנסת מהליכוד ערכו כנס בכפר חב"ד והתחייבו להיאבק ב"קמפיין החרד"קים". חייל חרדי: "המשטרה שתקה". ח"כ אורן חזן בטוח: "לא ירחק היום שנראה ח"כ חרדי בליכוד" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר שכנס של מפלגת 'הליכוד' שאמור היה להתקיים בכפר חב"ד בתקופת הבחירות בהשתתפות השר אופיר אקוניס - בוטל בעקבות פנייתו של רב היישוב הגאון רבי מאיר אשכנזי, שפורסמה לראשונה ב"כיכר השבת", הליכוד, כך נראה, לא מוותר בקלות על היישוב, ואמש (חמישי) השתתפו לא פחות מחמישה חברי כנסת ובכירים נוספים במפלגה באירוע ערב שבועות המסורתי של המטה החרדי בליכוד שהועתק השנה מבני ברק לכפר חב"ד.

באירוע, שנערך בחצר ביתו של יוסף שיף, מפעילי המטה החרדי בליכוד, השתתפו ח"כ ד"ר ענת ברקו, ח"כ מיקי זוהר, ח"כ דוד ביתן, ח"כ נאווה בוקר, ח"כ אורן חזן, יעקב וידר, חבר נשיאות הליכוד ויו"ר המטה החרדי בליכוד, שרן השכל ואמיר אוחנה, הבאים ברשימת הליכוד לכנסת, ועוד.

ח"כ זוהר סיפר לנוכחים על חיבורו לציבור החרדי ולחסידות חב"ד עוד מתפקידו הקודם כסגן ראש העיר קרית גת: "הרבה שואלים, איך זה שמבין כל הקהילות, דווקא לחב"ד אין נציג בכנסת? אז האמת היא שיש. כבוגר מוסדות חב"ד, ראו אותי כנציג חרדי נוסף בכנסת".

ח"כ ד"ר ברקו, ששירתה שנים רבות בתפקידים בכירים בצה"ל, הרחיבה בנושא שילוב החרדים בצה"ל ובשאר כוחות הביטחון. את דבריה קטע חייל חרדי המשרת בזרוע היבשה שהזכיר את 'קמפיין החרדקי"ם': "במשך שנתיים ישנו מסע השמצה מסית כנגדנו, אבל המשטרה מתחמקת".

ח"כ ברקו, ואחריה גם ח"כ זוהר, ח"כ ביתן, ח"כ בוקר וח"כ חזן, הבהירו כי במטרה למצוא פתרון מהיר ויעיל לבעיה הם יעלו את הנושא לדיון כבר בישיבת סיעת הליכוד הקרובה, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה יעלון, והשר הנכנס לביטחון פנים, יריב לוין, וגרפו מחיאות כפיים מהקהל.

ח"כ ביתן, ששימש כסגן ראש העיר ראשון לציון כ-27 שנה, התייחס למצוקת הדיור ולדרך האמיתית לפתור אותה, והזכיר כי "כשעלו ארצה מיליון יהודים, שרון הציב במהירות וביעילות קרוואנים כדי להעניק לכולם קודם כל קורת גג ולעצור את עליית המחירים. אם זה היה קורה היום, עם ההליכים המסורבלים והדיונים הבלתי נגמרים, מחירי הדיור היו מזנקים. הלקח הוא שעם בעיות חריגות מתמודדים באמצעות פתרונות חריגים. פתרונות לא חסרים, רק צריך לעשות יותר ולדבר פחות".

ח"כ בוקר, אלמנתו של תנ"צ ליאור בוקר שנספה באסון הכרמל, סיפרה על הקרן לתמיכה במערך הכבאות וההצלה שהקימה בעקבות האסון שבו נספה בעלה ועל כוונתה להמשיך לקדם את הנושא גם בכנסת, ובתוכו גם ארגוני החסד וההצלה החרדיים ש"עושים עבודה נפלאה וחשובה, שמצילה חיים מידי יום ואין להם תחליף".

יו"ר המטה החרדי וחבר נשיאות הליכוד יעקב וידר, ציטט את ראש הממשלה נתניהו שבירך על התפתחות המטה החרדי, והעביר סקירה על הפעילות בשנה האחרונה: "הליכוד קיבל קרוב למנדט מהציבור החרדי ויש גידול דרמטי במספר המתפקדים והפעילים החרדים בליכוד. זהו הישג מדהים שלא היה כמותו מאז ימי מנחם בגין אבל זה לא מספיק".

ח"כ חזן, יו"ר אגודת הסטודנטים בקריה האקדמית אונו לשעבר, הבטיח כי יפעל למען צרכי הצעירים החרדיים, בדגש על תחום ההשכלה הגבוהה: "כחמישית מהילדים היהודים במדינה הם חרדים וחייבים לאפשר להם להשתלב בתעסוקה ובהשכלה. זה מתחיל לקרות, אבל אנחנו עדיין בתחילת הדרך. התהליך הזה יתרום משמעותית לחברה ולכלכלה הישראלית ואני מתכוון להקדיש לו תשומת לב רבה".

ח"כ חזן, שחתם את האירוע, הוסיף כי "אני מלווה את המטה החרדי ויעקב וידר זמן רב, וגאה לקחת חלק בפעילות הזאת. הנוכחות של כולכם בליכוד חשובה ואני בטוח שעוד נראה חבר כנסת חרדי בליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר