"גרמו להרס משפחות"

האדמו"ר מויז'ניץ לחסידיו: התנתקו מווטסאפ וטלגרם

במהלך שיחה שמסר במוצאי חג השבועות בחר האדמו"ר מויז'ניץ לפתוח במתקפה נגד קבוצות ה'וואטסאפ' וה'טלגרם' שצברו בשנה האחרונה תאוצה במגזר החרדי. "אני שומע על‏ קבוצות של 100 אנשים ויותר שיש שם" סיפר הרבי, "משפחות מתפרקות וחורבנות מגיעים כתוצאה‏ מהוואטספ והטלגרם. זה כמו טריפה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
וואטסאפ (צילום: שאטרסטוק, שלומי כהן - כיכר השבת)

מתקפה רבנית נגד הוואטסאפ: האדמו"ר מויז'ניץ נשא הערב (ראשון, מוצאי שבועות) דברים חריפים בפני אלפי חסידים בטיש נעילת חג השבועות בקרית ויז'ניץ בבני ברק, ותקף בחריפות את קבוצות הוואטספ השונות הגורמות ל"הרס משפחות" כדבריו.

דבריו של האדמו"ר נאמרו כאמור במעמד אלפי חסידים ששהו בצילו של הרבי בשבת‏ ובחג השבועות. האדמו"ר ביקש בתחילת דבריו לחזק את לימוד התורה, והדגיש לחסידיו כי יש לקחת חלק בשיעורי תורה ברבים "שהם המינימום המתבקש וכן אסיפות מרעים בשבת ועזרת תורה לתלמידים".

האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

בשלב זה עבר האדמו"ר ותקף בחריפות את הטכנולוגיה המתקדמת ואמר כי "כל מה שאינו כשר הרי הוא טריפה". לדברי הרבי: "לא דווקא מכשיר האייפון, משפחות מתפרקות וחורבנות איומים מגיעים כתוצאה‏ מהוואטספ והטלגרם". הרבי הוסיף ואמר: "אני שומע על‏ קבוצות של 100 אנשים ויותר שיש שם".

לדברי גורמים בויז'ניץ, "רבים מהחסידים ששמעו את דבריו של האדמו"ר התנתקו לאחר דרשתו מהקבוצות השונות בוואטסאפ ובטלגרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר