רוצים חופשה שקטה? תשכרו אי פרטי

רוצים חופשה שקטה? הנה פתרון פשוט: תשכירו אי פרטי. הנה 5 הצעות לאיים יפהפיים שתיהנו בהם משלווה מושלמת, ותאמינו או לא, במחירים שפויים. כי בית מלון זה פאסה (סטייל)

זה יכול להיות שלכם, לפחות ללילה אחד. האי מושה-סיי (צילום: HomeAway)

גן עדן באיי בהאמה

ווילת 12-החדרים הזו ממוקמת במושה-סיי (Musha Cay island), אי בן 150 דונם השייך לקבוצת איי בהאמה שבצפון אמריקה. אקלים טרופי, חדרים מפנקים ומאובזרים היטב ו-30 אנשי צוות שעומדים רק לרשותכם.

בשביל התענוג, תצטרכו להיפרד מ-57 אלף דולר ללילה, שיעברו לחשבון הבנק של דייוויד קופרפילד - קוסם יהודי מפורסם, הנחשב לאחד הקוסמים המוצלחים והמוכשרים בעולם, ובין השאר מחזיק בבעלות על האי הקסום.

קוטג' לחובבי המרחב הפראי

20 דקות דרומית לעיר פרת' שבפרובינציית אונטיריו, קנדה - נמצא חלומו של כל חובב טבע פראי: קוטג' מקסים וסביבו מגוון חיות מרתקות, עופות מיוחדים ונוף ציורי. כל זה יעלה לכם בסך הכל 171 דולרים ללילה, והתמורה שווה בהחלט.

נוף פראי סביב הקוטג' הקנדי (צילום: airbnb)

מנותקים מרצון

בצפון-מזרח ארה"ב, שוכן אי לחופה של מדינת מיין. גודל האי 80 דונם, ובו שני בתים בלבד נהדרים ומאובזרים היטב. מתאים למפגשים משפחתיים גדולים, המנותקים מהפרעות ומוקפים בשטחים ירוקים. את הבתים תשיגו ב-375 דולרים עבור לילה.

יש עוד אחד כזה, וזהו (צילום: HomeAway)

נווה מדבר בדרום אמריקה

אתם מגיעים לקרטחנה שבדרום אמריקה, עולים על סירה ומפליגים במשך 90 דקות לאי ירוק ונפלא. שם ימתין לכם בית עץ עם ארבעה חדרי שינה שבכל אחד מהם חדר רחצה מאובזר בסגנון אינדיאני. נקודה חשובה: יש מיזוג אוויר. המחיר ללילה: 450 דולר.

נווה מדבר (צילום: airbnb)

בקתה כפרית בסגנון ימי הביניים

מי צריך חשמל עם נוף כזה? בקתה כפרית ברוד-איילנד שבצפון-מזרח ארה"ב, עם שלושה חדרי שינה, מגיעה עם תנור העובד על גז פרופן, אח ותאורה סולארית. תשאירו את הסמארטפון בבית והצטיידו ב-200 דולרים ללילה.

משחזרת את ימי הביניים (צילום: airbnb)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר