בן האדמו"ר מבעלזא הזמין את הרבי ממחנובקא לחתונת בנו

צעדי השלום בין החסידויות בעלזא ומחנובקא נמשכים: בן האדמו"ר מבעלזא הגיע להזמין את הרבי ממחנובקא לחתונת בנו שתיערך בקרית בעלזא בירושלים בט"ו בסיוון (חסידים, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב אהרן מרדכי רוקח עם הרבי ממחנובקא (צילום: באדיבות המצלם)

רוחות השלום: בשעות הערב (רביעי) הגיע הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו של האדמו"ר מבעלזא, להזמין את האדמו"ר ממחנובקא לשמחת נישואי בנו שתתקיים בט"ו בסיוון בקרית בעלזא בי-ם

מדובר בצעד נוסף לקראת הפשרה הדדית של היחסים בין החסידיות שמתח רב שרר ביניהן בשנים האחרונות.

כזכור, נכדיו של האדמו"ר מבעלזא - האברכים הרב שלום רוקח והרב אברהם ספרין רוקח - הגיעו בחג הפסח האחרון בשליחות סבם האדמו"ר מבעלזא, לביקור חג בביתו של האדמו"ר ממחנובקא ברחוב רש"י בבני ברק. בתגובה, נערך ביקור גומלין בבית האדמו"ר מבעלזא.

יצויין, כי הרב רוקח הגיע במקביל בשליחות אביו גם למעונם של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן וכן של האחים האדמו"רים מויז'ניץ והרבי טשרנוביל בכדי להזמינם לשמחה.

בין שתי החצרות שורר נתק ארוך במשך עשרות שנים, זאת על רקע יריבות עתיקה. בשנים האחרונות נעשו מספר ניסיונות להשכין שלום בין הצדדים, אך הם לא צלחו.

בפורים האחרון שלח האדמו"ר מבעלזא משלוח מנות לרבי ממחנובקא, אך הדבר לא הביא לפגישה ופיוס בין שני האדמו"רים.

בעבר הגיע רבי אהרון מרדכי רוקח - בנו יחידו של האדמו"ר מבעלזא, לחתונת נכדתו של הרבי ממחנובקא והתקבל שם בכבוד רב ורקד במשך דקות ארוכות עם בן דודו, הרבי ממחנובקא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר