"לא חשבתי שאלבש מדים, אבל הרבנים תמכו"; עוד חרדים מצטרפים לגלי צה"ל

נועם, בן 24 ובוגר הישיבות "נהורא" ו"נתיבות יצחק", ויאיר, בוגר "עטרת ישראל" יצטרפו כבר בתקופה הקרובה לתחנת גלי צה"ל. "לא חשבתי שאלבש מדים, התייעצתי עם רבנים" (חרדים בצה"ל)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נועם קליין (צילום: ויקטור מזוז, קול ברמה)

נועם קליין, צעיר חרדי בן 24 המתגורר בירושלים, יתגייס בקרוב לצה"ל וישרת במסגרת התחנה הצבאית גלי צה"ל. קליין הוא בוגר הישיבות "נהורא" ו"נתיבות יצחק" שלמד פוליטיקה ותקשורת בשלוחה החרדית של מכללת הדסה והקים כולל לסטודנטים חרדים בירושלים.

לפני כשנתיים השתתף כמתמודד בתוכנית "הדובר" ברדיו קול ברמה אולם הודח ממנה. בחשבון הפייסבוק שלו כתב: "שבע שנים זכיתי להתחנך על ברכיהם של תלמידי חכמים מופלגים בתורה ויראת שמים וללמוד מהם תורה ודרך ארץ. זכיתי לשמוע מהם שיעורים בתורה, מוסר והשקפה. אחרי שבע שנים גדושות ונפלאות אני יוצא מ"תיבת נח" עם המטען שצברתי אל חיי המעשה, והתחושה החזקה שעוטפת אותי היא "קשה עלי פרידתכם".

"הגיוס לצבא בכלל ולגלי צה"ל בפרט בשלב זה בחיי איננו דבר של מה בכך. לא הייתי מאמין אילו היו מספרים לי לפני שלושה חודשים שמחר אלבש מדי זית, אך מאחר שנפלה בחלקי ההזדמנות, ובעצה אחת עם רבותיי, החלטתי לקחת אותה בשתי ידיים".

"אני רואה בשירות צבאי בתחנת גלי צה"ל לא רק זכות אישית אלא גם שליחות מהמעלה הראשונה, ומודה לצוות התחנה ולמפקד גלי צה"ל על ההזדמנות הנדירה".

קליין הוא לא החרדי היחיד שמצטרף לגלי צה"ל, יאיר ג', צעיר בן 24 מירושלים יצטרף גם הוא לשירות בתחנת הצבאית.

יאיר ג' בוגר ישיבת עטרת ישראל בראשותה עומד הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי. הוא השלים בגרויות בקמפוס החרדי של האוניברסיטה העברית בירושלים.

השניים מצטרפים למיכאל שמש, חרדי מבני ברק שהתגייס לפני כשנה ומשמש בחודשים האחרונים ככתב גל"צ בכנסת. במקביל משמש אוריה אלקיים הדתי ככתב לענייני חרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר