לבריאות

פירון נגד ליצמן: 'הקריטריון היחיד - ההחלטות של גרמן'

ח"כ שי פירון, תוקף את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן על החלטתו להחזיר את הפלאוריד למי השתיה בישראל ואומר כי הקריטריון היחיד שלו הוא ביטול ההחלטות של גרמן • "מזל שגרמן לא החליטה לפתוח בית כנסת בכל בית חולים" • ליצמן: "החזרת הפלאוריד חשובה למען בריאות השן ותבוצע בהליך הנדרש" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
פירון וליצמן (צילומים: הדס פרוש ומרים אלסטר - פלאש 90)

ב'יש עתיד' לא אוהבים, בלשון המעטה, את עבודתו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, שהופך בזה אחר זה את הרפורמות והקביעות של השרה הקודמת יעל גרמן.

הבוקר (ראשון) פורסם כי ליצמן מבקש לחייב את הוספת הפלאוריד למי השתייה בישראל, מה שגרמן ביטלה עם כניסתה לתפקיד שרת הבריאות.

מי שהגיב לכך הוא שר החינוך לשעבר ואיש 'יש עתיד' שי פירון שכתב בטוויטר שלו: "ליצמן, מקדיש את רוב זמנו לביטול כל ההחלטות שגרמן קבלה. זה הקריטריון היחיד".

פירון הוסיף בעקיצה וכתב: "איזה מזל שגרמן לא החליטה לפתוח בית כנסת בכל בית חולים".

בסביבת ליצמן מזכירים בתגובה לדבריו של פירון כי "מי ששכח, ההחלטה הראשונה של גרמן הייתה לבטל הרחבת רפורמת השיניים של ליצמן ובכך לקחה 'מהפה של ילדי ישראל' את מה שמגיע להם. בסך הכל החליט ליצמן לקבל עמדת אנשי המקצוע במשרד הבריאות, בה תומכים רוב גופי המקצוע כמו איגוד רופאי הילדים וכדומה".

סגן השר ליצמן מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מדובר בהחלטה חשובה לטובת בריאותם של אזרחי ישראל בהתאם לעמדת אנשי המקצוע במשרד הבריאות. החזרת הפלאוריד חשובה למען בריאות השן ותבוצע בהליך הנדרש בתקופה הקרובה".

ח"כ יעל גרמן אומרת כי "סגן השר ליצמן התחיל בהרס הקיים ובחזרה לאחור. במקום לעסוק בעתיד המערכת ובמצוקותיה, בחר להרוס את הבסיס לשינוי. ומי שלמעשה יצטרך לחתום על כך יהיה שר הבריאות בפועל, ראש הממשלה, שרק לפני שנה קבל את ההחלטה, אותה מחר הוא יבטל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר