החברה: "נפסיק המבצעים"

גולן טלקום עודדה חילול שבת; המשווקים זועמים

בגולן טלקום הציעו בסוף השבוע מבצע מיוחד, אך הוא היה תקף בעיקר בשבת, גם בשבוע שעבר הציעה החברה מבצע דומה. משווקים חרדים זעמו על המהלך וחלקם איימו בהשבתת המכירות. גולן טלקום בתגובה ל"כיכר השבת": "לא נקיים עוד מבצעים בסופי שבוע. קוראים גם לשאר החברות להצטרף" (דיגיטל, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
מיכאל גולן, בעלי החברה (צילום: אסף רביבו)

גולן טלקום והוט מובייל מעודדות חילול שבת וחג: לפני כשבוע יצאה חברת גולן טלקום במבצע ל-48 שעות בלבד, שאפשר ללקוחות לחבר קו נוסף במחיר של 2 שקלים לחודש בלבד. אלא שהמבצע הוצע רק למשתמשים שיניידו את הקו במהלך השבת וחג השבועות שחל במוצאי שבת, באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

לאחר החג, פנו משווקי קווי טלפון סלולריים חרדים, שהתאגדו באמצעות וועד משווקים - לחברת גולן טלקום בבקשה להפסיק את המבצעים, שלטענתם פוגעים ברגשות הציבור החרדי ומונעים ממנו להשתתף במבצעים כראוי.

הבמצע לחג השבועות בלבד (צילום: צילום מסך)

אלא, שביום שישי האחרון הופתעו המשווקים לגלות באתר האינטרנט של החברה, כי גולן טלקום פתחה שוב במבצע, התקף החל מיום שישי בשעה 2:00 בצהריים ועד ליום ראשון בשעה 8:00 בבוקר. זאת למרות מחאתם של המשווקים החרדים.

המבצע הנוסף לשבת האחרונה (צילום: צילום מסך)

בתגובה לכך, הודיע וועד המשווקים כי כלל המשווקים החברים בוועד יחדלו מלשווק קווי טלפון של חברת גולן טלקום החל מהיום ועד להודעה החדשה.

גולן טלקום איננה החברה היחידה המשווקת מבצעים המיועדים בעיקר לשבתות וחגים, לפני מספר שבועות שיווקו החברות הוט והוט מובייל מבצעים שהוצעו רק בשבת עצמה, כשרק התערבות של הרשות השנייה גרמה לחברה להרחיב את שעות המבצע לשעות שלפני השבת ושלאחריה. בוועד המשווקים אומר כי אם חברת הוט מובייל תמשיך במבצעים "הפוגעניים", יחדלו לשווק גם את קווי חברת הוט מובייל.

יוסי אזרד, פעיל בקרב משווקים חרדים מסר ל'כיכר TV': "בעקבות חילול השבת והחג שנעשה באופן בוטה וחסר רגש ע"י חברת גולן טלקום בשיווק מבצעים ייעודיים לרוכשים קווים בחג השבועות וכן בשבת האחרונה , החליט הוועד להורות לכלל החנויות והסוכנים במגזר החרדי להפסיק לשווק את השירותים של החברה באופן גורף עד לקבלת התנצלות מפורשת ע"י החברה ההסבר למהלך הוא הפגיעה ביקר לנו מכל ומקור הברכה והפרנסה ואין לנו רצון להתפרנס מחברה שמעודדת חילולי שבת. כמו"כ יצא הוועד במודעות רחוב שנתלו בכל לוח מודעת של בתי הכנסיות והכוללים לכלל הציבור לעזוב את חברת גולן טלקום. לנו אין שום חשק לפרנס חברה שלא מתחשבת בנו וברגשותינו". עדכון: לאחר פרסום התנצלות החברה קבוצת המשווקים הודיעה על שובה לעבודה כרגיל.

מחברת גולן טלקום נמסר בתגובה לפניית "כיכר השבת": "כל מבצעי סוף השבוע של החברה, כולל המבצע של סוף השבוע בו חל חג שבועות, מתחילים ביום שישי בצהריים ומסתיימים למחרת השבת או החג בבוקר. יחד עם זאת, מתוך הרצון לשמור על קדושת השבת ועל קדושת מועדי ישראל ומתוך כבוד לעשרות אלפי לקוחותינו מהמגזר החרדי, לא נקיים עוד מבצעים במהלך סופי שבוע, ואנו מצפים ממתחרותינו לנהוג באותו האופן".

מחברת הוט מובייל לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר