צפו: נוסע צילם עובד מדביק את מנוע המטוס בדבק 'סלוטייפ'

זו כנראה התמונה הכי ויראלית בשבוע האחרון: נוסע בחברת התעופה 'איזיג'ט' תיעד עובד של החברה מדביק 'סלוטייפ' מתכתי מסביב למנוע. החברה: מדובר דבק אלומנים חזק במיוחד לתיקונים קוסמטיים (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

התמונה שמפחידה את הרשת: נוסע בחברת התעופה הבריטית 'איזיג'ט' הופתע אמש (שבת) כשישב במטוס לקראת ההמראה וראה את עובד החברה מטפס אל מנוע המטוס ומדביק סביבו דבק 'סלוטייפ' מתכתי. הנוסע שהופתע מהאלתור מיהר לצייץ את התמונה שצילם אל החשבון הרשמי של חברת הלוקוסט 'איזיג'ט' בטוויטר.

החברה מיהרה להגיב כי לא מדובר בשום אופן בתיקון למטוס, אלא מדובר בדבק אלומיניום מיוחד וחזק שמיועד לתיקונים קוסמטיים קלים בלבד, והוא כמובן אינו מסוכן למטוס ולנוסעיו.

החברה צייצה בחזרה: "היי אדם, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שסרט ההדבקה שבתמונה שימש לחיזוק של כמה תיקונים קוסמטיים, במקרה זה של צביעת המטוס". בתגובה צייץ הנוסע "נס, כי בדיוק שכחתי את מצנח החירום שלי בבית".

למרות ההבהרה המהירה של חברת התעופה, הפכה התמונה המוזרה לתמונה הוויראלית של השבוע כשהיא זוכה לעשרות אלפי שיתופים ותגובות ברחבי הרשת. כשמומחים ברחבי הרשת מסבירים לגולשים כי מדובר כאמור בדבק ייחודי המשמש רבות את עולם התעופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר