מיקרוסופט החלה לשלוח הזמנות לקבלת Windows 10 בחינם

משתמשי מערכות ההפעלה Windows 7 ו-Windows 8 החלו לקבל הודעה לשורת המשימות במחשביעל השדרוג החינמי למערכת ההפעלה Windows 10 כמובטח (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
Windows 10 (צילום: יח"צ)

Windows 10 החינמית כבר מעבר לפינה: חודשים לאחר שהשיקה ענקית התכנה האמריקנית מיקרוסופט את מערכת ההפעלה החדשה והמסקרנת שלה - Windows 10, ולאחר שפרסמה כי מערכת ההפעלה החדשה שלה תוענק למשתמשים בחינם, החלה החברה לשלוח הבוקר (שני) הזמנות למשתמשים להירשם לקבלת מערכת ההפעלה החדשה בחינם.

משתמשי מערכות ההפעלה Windows 7 ו-Windows 8 החלו הבוקר לקבל הודעה לשורת המשימות במחשבים על השדרוג החינמי למערכת ההפעלה Windows 10, כשבהודעה נכתב כי היא תסופק כעדכון חינמי לגרסה הסופית שלו (ולא כגרסת ניסיון בלבד).

העדכון ממערכת ההפעלה הנוכחית Windows 8 ו-Windows 8.1 יבוצע תוך שמירת כל הקבצים, האפליקציות והתוכנות, ממש כמו עדכון מערכת ההפעלה Windows 8 ל- Windows 8.1. ועל פי ההודעה היא תדרוש פחות נפח אחסון בדיסק לעומת Windows 8, כשבהודעה נכתב כי המשתמשים זקוקים ל-3 GB פנויים בדיסק הקשיח (לעומת 3.8 GB ל- Windows 8.1).

המשתמשים יכולים להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לקבל עדכון לגבי תאריך שחרור מערכת ההפעלה, שאינו ברור לעת עתה, אך על פי הדלפות שונות הוא צפוי להשתחרר לכלל המשתמשים בעוד מעט יותר מחודשיים, במהלך חודש אוגוסט.

מה חדש ב- Windows 10

כזכור, מיקרוסופט הכריזה על מערכת ההפעלה החדשה שלה כבר לפני כשמונה חודשים, כשבמערכת ההפעלה החדשה, שכבר שוחררה לגרסת מפתחים כבטא. שם החזירה החברה את כפתור ה'התחל' האהוב וקברה את ממשק האריחים שהרגיז רבות את משתמשי המחשבים. בנוסף בוצעו שיפורים מהותיים בממשק, שיתמוך מעתה בריבוי חלונות עבודה ויבצע סנכרון טוב יותר עם שירותי רשת שונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר