הרצוג ב'כנס האחדות': "בנט וחבריו חצו קווים אדומים"

במערכת החינוך מציינים את 'יום האחדות' במלאות שנה לחטיפת ורצח הנערים הי"ד, אלא שבשיעור משותף של הרצוג ובנט במודיעין, בחר הרצוג דווקא לתקוף את בנט (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרצוג ובנט ב'כנס האחדות', היום (צילום: פלאש 90)

הרצוג תוקף בכנס האחדות: במלאות שנה לחטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח הי"ד, במערכת החינוך מציינים היום את "יום האחדות" כאשר יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג ושר החינוך נפתלי בנט הגיעו לתיכון 'יחד' במודיעין להעביר שיעור משותף בנוכחות המשפחות.

אך הרצוג בחר לתקוף את בנט במהלך השיעור שמסר ואמר: "השר בנט מוביל תנועה גדולה ומכובדת אך בבחירות האחרונות הוא וחבריו חצו קווים אדומים בקריאה לאנשי המחנה הציוני עוכרי ישראל ובהשוואה שלהם לחמאס".

לדברי הרצוג, "האחדות שיכולה וצריכה להיווצר בעם היא אחדות עמוקה שכדי ליצור אותה אנחנו צריכים לחדול מהסתה ואלימות, משנאת החינם, מהגזענות וההשמצות שהפכו למרכז בשיח הישראלי"

בנט אמר בשיעורו כי "אנשים חושבים שהסכנה בישראל היא בין ימין ושמאל, בין קואליציה לאופוזיציה, וביום הזה אני מבקש לומר: החלוקה בישראל היא בין מי שדוגל בסובלנות לבין מי שלא, בין מי שמקדש את אחדות העם לבין מי שמקדש את המפריד שבינינו".

בנט התייחס לנסיון להחרים את ישראל בעולם ואמר: "אנחנו רואים הבוקר בכל הכותרות הראשיות את התגברות החרם על ישראל. המחרימים לא עושים הפרדה בין ימין לשמאל, מבחינתם - הפגיעה בישראל היא בכולנו. זה המסר מהיום הזה – מדינת ישראל היא מדינה חזקה, אנחנו חזקים יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר