"ברקת עוסק ביחסי ציבור"

ליברמן נוקם: נתמוך במינוי אלקין לשר לענייני ירושלים

לאחר שהפסיד לניר ברקת בבחירות לראשות עיריית ירושלים כשמועמדו משה ליאון הפסיד בבחירות, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן חוזר לנקום בברקת • בפתח ישיבת הסיעה הבהיר כי הם יתמכו במינוי זאב אלקין לשר לענייני ירושלים • "ניר ברקת לא עוסק בפיתוח העיר אלא רק ביחסי ציבור לעצמו" (אקטואליה)

אביגדור ליברמן (צילום וידאו: אלי מנדלבאום - ynet; תמונה: הדס פרוש - פלאש 90)

לאחר שהריץ את מקורבו משה ליאון בבחירות לראשות עיריית ירושלים מול ראש העיר המכהן ניר ברקת והפסיד, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן חוזר לנקום.

בפתח ישיבת הסיעה בצהריים (שני) אמר ליברמן כי חברי הכנסת של 'ישראל ביתנו' יתמכו במינויו של זאב אלקין כשר לענייני ירושלים אם הצעה כזו תובא לכנסת.

"אנחנו כבר מזמן אמרנו שניר ברקת לא עוסק בפיתוח העיר אלא רק ביחסי ציבור לעצמו על חשבון תושבי ירושלים", הוסיף ליברמן לתקוף את ברקת.

כזכור, מינויו של אלקין לשר לענייני ירושלים עורר זעם רב אצל ברקת שקיבל הבטחה מראש הממשלה בנימין נתניהו כי המשרד יהיה תחת משרד ראש הממשלה ללא שר ממונה.

בדבריו תקף ליברמן את ראש הממשלה ואמר כי "נתניהו הוא לא ימין ולא שמאל אלא מיסטר זיגזג, אלוף העולם בזיגזגים. אין לישראל ביתנו שום בעיה עם הליכוד, יש לנו בעיה גדולה עם נתניהו. ולא רק לנו: תשאלו גם את בני בגין, יובל שטייניץ וניר ברקת".

ליברמן הגיב גם לדבריו של נתניהו בפני פעילי 'הליכוד' כי העביר שישה מנדטים מהימין לשמאל ואמר: "הוא רק שכח שהסיבה האמיתית שישראל ביתנו לא חברה בקואליציה הנוכחית היא שהוא, בנימין נתניהו, נטש את המחנה הלאומי והוא לא שייך יותר לימין הישראלי".

ליברמן הוסיף האשים את נתניהו כי הוא "לא שייך למחנה הלאומי", בין היתר כי סירב לכלול את מיגור שלטון החמאס בקווי היסוד וסירב לחוקק חוק עונש מוות למחבלים והסיכם לפגוע בשוויון בנטל.

"תוסיפו לכך את העובדה שראש הממשלה נתניהו הוא זה שתמך בהתנתקות בכנסת ובגירוש היהודים מגוש קטיף, הוא זה שלפני הבחירות הקפיא את העברת הכספים לרשות הפלסטינית ולאחר הבחירות הפשיר אותם, הוא זה שצעק ביום הבחירות על כך שהמוני ערבים נוהרים לקלפיות באוטובוסים ומיד לאחר הבחירות התנצל בפניהם", תקף ליברמן.

ליברמן המשיך וטען כי "יותר מ-80 אחוזים מאלו שהצביעו לישראל ביתנו בבחירות האחרונות מסכימים עם ההחלטה שקיבלנו להישאר באופוזיציה. מאחר שראש הממשלה הוא חובב סקרים מושבע אני מציע לו לבדוק זאת ולהיווכח בכך בעצמו. יתרה מזאת, אם ראש הממשלה ירצה לעשות סקר מעמיק יותר, רחב יותר, אז הוא ייווכח לדעת דבר מעניין נוסף - ש-80% מיוצאי חבר העמים שהצביעו בבחירות האחרונות לליכוד, לו הבחירות היו מתקיימות היום, היו מצביעים לישראל ביתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר