חדשות האוכל

חדש מקוקה קולה: כך תתאימו את המתכון למספר הסועדים

קוקה קולה בשיתוף מדור האוכל של כיכר השבת מאפשרת לכם להתאים את המתכון למספר הסועדים בארוחה, כך שלא תצטרכו להכפיל או להפחית כמויות בעצמכם • הקליקו על הבקבוק! (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
בלי לה (צילום: shutterstock)

לרגל הרחבת קו המוצרים בישראל והשקת בקבוקי קוקה-קולה בשני גדלים חדשים; 1 ליטר ו-2 ליטר, יוצאת קוקה-קולה בפעילות ייחודית לטובת גולשי כיכר השבת.

במסגרת הפעילות נוספו במתכונים החדשים במדור האוכל של האתר שלושה כפתורים בהתאם לגדלים של משפחת בקבוקי קוקה-קולה. הכפתורים ישנו את המתכונים בהתאם למספר הסועדים בו תבחרו. לחיצה על בקבוק קוקה-קולה 1 ליטר תתאים את המתכון לשני סועדים, לחיצה על בקבוק קוקה-קולה 1.5 ליטר תתאים את המתכון לארבעה סועדים ולחיצה על בקבוק 2 ליטר תתאים את המתכון לשישה סועדים.

>> למתכונים הקליקו כאן

הבקבוקים באריזות החדשות הושקו במטרה לתת מענה רחב יותר למגוון הצרכים של הצרכנים ולהזדמנויות הצריכה השונות, הדבר בא לידי ביטוי גם בפעילות המיוחדת בזירת המתכונים באתר.

האריזות החדשות מתאימות לארוחות בשניים וצריכה אישית, והן: בקבוק בגודל 1 ליטר של קוקה-קולה, ובקבוק בגודל 1 ליטר של קוקה-קולה זירו.

ובשורה נוספת למארחים וחובבי מפגשים חברתיים: מארז חסכון של 6 בקבוקי 2 ליטר של קוקה-קולה.

המארזים החדשים של קוקה קולה (צילום: shutterstock)

הבקבוקים החדשים מצטרפים למשפחת הבקבוקים של קוקה-קולה אשר כוללת: בקבוק 1.5 ליטר, בקבוק 500 מ"ל, בקבוק זכוכית 350 מ"ל, פחית 330 מ"ל, ו-בקבוק מיני 250 מ"ל, המייצרים מגוון רחב של אריזות ברמות מחיר שונות, המתאימות לסיטואציות צריכה שונות, ולמשפחות גדולות וקטנות בהתאמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר