פקחי הרבנות גילו: מאפייה באשקלון הכשילה רבים

שימוש בקמח ללא ניפוי ואף נגוע בתולעים, אי הפרשת חלה כדין, חשש לפת נוכרי ושימוש בחומרי גלם ללא כשרות - אלו חלק מהממצאים שגילתה הרבנות במאפייה באשקלון (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
המאפייה באשקלון (צילום: באדיבות הרבנות הראשית לישראל)

הרבנות הראשית ביצעה מבצע אכיפה במאפייה מוכרת באשקלון וגילתה כי המקום אינו כשר: במסגרת פשיטה מתוכננת מראש שנערכה על ידי מפקחי משרד הבריאות והיחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה של הרבנות הראשית לישראל בעיר אשקלון נתפסה המאפייה פועלת באופן פיראטי ללא רישיון כחוק וללא השגחת כשרות מטעם הרבנות המקומית כשהיא מייצרת מגוון דברי מאפה ומשווקת אותם למוסדות חינוך ומספר קייטרינגים כשרים תוך הכשלת הצבור הרחב.

דברי מאפה ללא כשרות אסורים בתכלית הואיל ונעשו מקמח ללא ניפוי הנגוע בתולעים, לא הופרשה חלה כדין, חשש לפת נוכרי, שימוש בחומרי גלם ללא כשרות. ברבנות אמרו עוד כי בנוסף הייתה בעיה תברואתית חמורה בהפעלת מקום מעין זה בניגוד לחוק.

הרבנות המקומית אשקלון עודכנה בדבר התפיסה ונערכת לבדיקת המקומות שרכשו תוצרת מהמקום על מנת למנוע מכשול. המאפייה נהגה לשווק את תוצרתה תחת שמות שונים על מנת להסתיר את המקור.

חלק מהחשודים הקשורים למאפייה הוזמנו לחקירה ובשעות האחרונות הם נחקרים כחשודים המעורבים בפרשה שעשויה לטלטל את מערך הכשרות בעיר אשקלון.

צילום: באדיבות הרבנות
צילום: באדיבות הרבנות
צילום: באדיבות הרבנות
צילום: באדיבות הרבנות
צילום: באדיבות הרבנות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר