מדוע ש"ס ויתרה על נציג בוועדת חוץ וביטחון?

בניגוד לקדנציה הקודמת, הפעם לא יהיה לש"ס חבר בוועדת חוץ וביטחון. הסיבה, לפי המפלגה: לעבוד בוועדות החברתיות ולדאוג לחלשים ולא לשרוף את שעות העבודה בחוץ וביטחון (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אחת הוועדות החשובות ביותר בכנסת היא ועדת חוץ וביטחון שמתפקידה לפקח על פעילות צה"ל וכוחות הביטחון. אל הוועדה מוזמנים הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש המוסד, כאשר רוב הדיונים בה הם בדלתיים סגורות.

בכנסת הקודמת החבר בוועדה מטעם ש"ס היה יו"ר המפלגה ח"כ אריה דרעי, אך בכנסת הנוכחית מסיבה שאינה ברורה בש"ס בחרו לוותר על חבר בוועדה מטעם המפלגה, זאת בזמן שב'יהדות התורה' דווקא כן שלחו נציג לוועדה.

בתחילה היה מי שניסה להסביר כי הסיבה לכך שלש"ס אין חבר בוועדה היא מאחר ולמפלגה יש חבר בקבינט - אריה דרעי - אך מבדיקה קצרה עולה כי גם לליכוד, כולנו והבית היהודי להן חברים בקבינט - יש במקביל חברים בוועדת חוץ וביטחון.

בש"ס הסבירו הערב כי מכיוון שרוב חברי המפלגה מאיישים תפקידים של ראשי וועדות, סגני שרים ושר, נותרו רק שלושה חברי כנסת שמפוזרים בוועדות. אי לכך בש"ס העדיפו לשלוח את הנציגים "לעבוד בוועדות החברתיות ולדאוג לחלשים ולא לשרוף את שעות העבודה בוועדת חוץ וביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר