צפו בתיעוד

גפני חזר לוועדת הכספים; נתניהו: "אין מתאים ממך"

באירוע בכנסת מונה ח"כ משה גפני ליו"ר ועדת הכספים ושב אליה לאחר שנתיים באופוזיציה. נתניהו שיבח: "הזמן קצר והמלאכה מרובה, אין מי שיעשה את המלאכה הזו טוב ממך". גפני: "נעסוק בנושא הגז ונעסוק במצב תושבי הדרום, הכל יהיה פה על השולחן". גם חברים באופוזיציה ברכו: "הוא ידיד של כולנו" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת, דוברות הכנסת)

יו"ר ועדת הכספים החדש-ישן ח"כ משה גפני מתנועת דגל התורה, נכנס הערב (שני) לתפקידו בטקס מיוחד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר משה כחלון, שרים וחברי כנסת מכל סיעות הבית.

בטקס שיבח ראש הממשלה נתניהו את גפני ואמר כי אין מתאים ממנו לכהן בתפקיד וציין כי יעבוד בשיתוף פעולה עימו לקדם פרויקטים ורפורמות למען עם ישראל. שר האוצר משה כחלון אמר כי ישתף פעולה עם גפני ואיחל לו הצלחה בתפקידו.

היו"ר הנכנס משה גפני אמר בדבריו כי הוא יוביל דיונים מקיפים בכל הנושאים הנוגעים לציבור בישראל, "נעסוק בנושא הגז ונעסוק במצב תושבי הדרום, הכל יהיה פה על השולחן". לדבריו: "יש עבודה רבה מאוד, להעביר את התקציב וחוק ההסדרים ובמהירות. נכפתה עלינו מציאות שבה אנחנו לקראת סוף שנה ועדיין אין תקציב מאושר".

לאחר מכן נאמו סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שאמר כי "שמו הטוב של גפני הולך לפניו בכל הכנסת וכי אין ספק שיצליח בתפקידו כפי שעשה בעבר".

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד)בירך את גפני ואמר: "מספר המשתתפים מעיד בעצמו שזו הוועדה הכי חשובה ושהפעילות שלך מוכרת וידועה. למרות שרק עכשיו אתה נכנס באופן רשמי לתפקיד, כבר קיימנו מספר ישיבות כולל עם שר האוצר. עתה עלינו לפנות לעבודה, היום קצר והמלאכה מרובה".

גם חברי כנסת מהסיעות החילוניות הגיעו ושיבחו את פעילותו, בהם מיקי לוי מ"יש עתיד" שאמר שישתף פעולה בדברים הנכונים בעיניו, חברת הכנסת רחל עזריה אמרה כי כולם בכנסת נושאים עיניהם אל גפני כאל חבר כנסת בעל ניסיון עצום "כשאגדל אני רוצה להיות גפני" אמרה. ח"כ אחמד טיבי אמר שהוא שמח על המינוי, "גם בגלל עזיבתו של ניסן סלומינסקי אבל בעיקר שגפני ידיד של כולנו ואיש מקצוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר