פרשה 512

מבוכה למשטרה: אלפרון ו"מלך האקסטזי" שוחררו

פרשה 512 כבר גורמת למבוכה למשטרה, לאחר שבית המשפט שחרר את העבריין ניסים אלפרון לאחר שלא נמצאו ראיות הקשורות אותו לרצח אבוטבול. גם מלך האקסטזי שוחרר(ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
העבריין משה מלול (צילום: גיל יוחנן - YNET)

תבוסה למשטרה: פרשת '512' שהתפוצצה בראש גדול עם מעצרם של בכירים בעולם הפשע, כבר גורמת למבוכה ראשונה למשטרה, לאחר שהעבריין הבכיר ניסים אלפרון שוחרר ממעצר.

הוא נעצר על ידי היחאב"ל בחשד לקשירת קשר לניסיון חיסול פליקס אבוטבול, ושוחרר אתמול על ידי המשטרה לאחר שזו הגיע למסקנה כי אין בידיהם ראיות חזקות קושרות את אלפרון לניסיון חיסול פליקס אבוטבול.

לאורך כל החקירה הכחיש אלפרון את המיוחס לו. השופט מנחם מזרחי, שהאריך את מעצרו של אלפרון, רמז כי אין למשטרה ראיות של ממש.

האירוע המדובר התרחש לפני כעשור, באחד מבתי הכלא במדינה, אז עבריין בכיר בעולם הפשע חוסל בעקבות "בגידתו" בארגונו של העבריין יצחק אברג'יל.

מעצרו התאפשר לכאורה לאחר מידע שמסר אחד מעדי המדינה בפרשה שהמשטרה הצליחה לגייס בתקופה האחרונה.

עם מעצרו אמר פרקליטו עו"ד משה יוחאי כי "זהו מעצר שווא שנועד להאדיר את הפרשה. אם עד המדינה מסר גרסה שקושרת את מרשי לפרשה זו, טוב תעשה המשטרה אם תבדוק את עדותו לגבי כל הפרשה בציציות".

אחיו של נסים אלפרון, זלמן, אמר: "כמו שאמרנו מההתחלה - לנסים אין כל קשר לאירוע הזה. אנחנו שמחים שבית המשפט פיקח על חקירת המשטרה, והמשטרה הבינה שאין באמת ממש בחשדות. אנחנו ביחסים מצוינים עם משפחת אבוטבול". עורך דינו של אלפרון, משה יוחאי, מסר בתגובה: "במעצר לא היה שום דבר מלכתחילה וחבל שנעשה בכלל".

במקביל, שוחרר משה מלול, מי שהוגדר לאחד מסוחרי האקסטזי הגדולים בעולם, לאחר שהתברר כי הוא כבר נשפט על אותם עבירות, השופט מנחם מזרחי העיר: "ראוי היה כי בין כל ההחלטות תעשה המשטרה בדיקה מעמיקה יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר