חשיפה

ש"ס מדיחה את שמחיוף; פיני עזרא יחליפו בעירייה

פיני עזרא, פעיל ש"ס המוצב במקום השביעי ברשימת ש"ס לעיריית ירושלים צפוי להיכנס בקרוב לחבר מן המניין במועצת העיר במקומו של חבר המועצה המושהה אלי שמחיוף שיודח בהוראת היועץ המשפטי • צביקה כהן מבטיח: "במידה ושמחיוף יצליח להוכיח את חפותו, פיני עזרא יעזוב את המועצה ושמחיוף יחזור" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי שמחיוף ופיני עזרא (צילום: יוסי זליגר - פלאש 90, באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: פיני עזרא, פעיל ש"ס המוצב במקום השביעי ברשימת ש"ס לעיריית ירושלים צפוי להיכנס בקרוב לחבר מן המניין במועצת העיר במקומו של חבר המועצה המושהה אלי שמחיוף.

זה חודשים ארוכים שתנועת ש"ס בעיריית ירושלים מתפקדת כסיעה בת ארבעה מנדטים, למרות שבפועל זכתה בחמישה מנדטים, וזאת בעקבות הרשעתו של חבר המועצה אלי שמחיוף בפרשת הולילנד.

מיד לאחר ההרשעה הודיע שמחיוף לראש העיר ניר ברקת כי הוא משהה עצמו מכל תפקיד בעיריית ירושלים, אך לא מתפטר, כך שהוא ממשיך למעשה להיות חבר מועצת העיר בתקווה כי יזוכה בערעור.

בש"ס לא אהבו את ההחלטה של שמחיוף, לאחר שהסיעה מתפקדת בפועל עם ארבעה חברים, גם ברקת לא אהב זאת מאותה הסיבה ובש"ס הביעו תקווה שברקת יצליח ללחוץ את שמחיוף להתפטר כדי שהם לא יצטרכו לפגוע בו.

כעת חושף "כיכר השבת" כי היועץ המשפטי של העירייה הורה ליו"ר ש"ס המקומית וסגן ראש העיר צביקה כהן כי חבר מועצה חדש מטעם סיעת ש"ס יצהיר אמונים בישיבת המועצה הקרובה.

מכתב היועץ המשפטי שוגר לאחר ישיבה משולשת של ראש העיר ברקת, ראש הסגל והיועץ המשפטי.

במכתב כותב היועץ המשפטי עו"ד אלי מלכה לצביקה כהן: "על חבר המועצה החמישי מטעם סיעת ש"ס במועצת עיריית ירושלים - מועמד מספר שבע (פיני עזרא. י"כ) ברשימת ש"ס למועצת העיר להצהיר אמונים בהקדם, בישיבה הראשונה של מועצת העיר".

המכתב של היועץ המשפטי

כאמור, המועמד מספר 7 ברשימת ש"ס הוא פיני עזרא שצפוי להיכנס בקרוב במקומו של שמחיוף לחבר מן המניין.

סגן ראש העיר צביקה כהן אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" והדגיש: "אני מאחל יותר מכל דבר שאלי שמחיוף יצליח להוכיח את חפותו בבית המשפט העליון, במידה ובעז"ה אכן הוא יצליח להוכיח זאת אין שום ספק שפיני עזרא יעזוב את המועצה ושמחיוף יכנס באופן מיידי במקומו".

בשיחה עם פיני עזרא, הוא אומר ל"כיכר השבת" כי "כולנו חיילים של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן ומועצת החכמים, כל מה שיקראו לי לעשות אני אעשה, אם יקראו לי בעוד שלושה שבועות אגיע ואעשה כל מה שיוטל עלי".

כואב לך על שמחיוף, שאלנו. "מאוד. הוא חבר ואני מקווה שהוא יצא זכאי, הוא נתן את כל כולו לציבור וזכות הציבור תעמוד לו בעז"ה".

מישהו עדכן אותך שאתה הולך להיכנס לעירייה, ביררנו. "שמעתי, צביקה כהן דיבר איתי", אומר עזרא.

תגובתו של אלי שמחיוף לא התקבלה עד כה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר