נדב פרי עוזב את ערוץ 10: "התחדדה תחושת המיצוי"

העיתונאי נדב פרי (35) הודיע כי הוא פורש מתפקידו בחדשות ערוץ 10. בנוסף, הודיע פרי על עזיבת התקשורת. "אני נפרד מהעיסוק העיתונאי, התחדדה תחושת המיצוי" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נדב פרי. ארכיון (צילום: Moshe Shai/Flash90)

הפתיע את הברנז'ה: העיתונאי נדב פרי (35) הודיע היום (שלישי) כי הוא פורש מתפקידו בחדשות ערוץ 10. בנוסף, הודיע פרי כי הוא עוזב את תחום התקשורת.

במשך תשע שנים שימש פרי ככתב הפוליטי של חדשות ערוץ 10 לאחר שירותו בגלי צה"ל, ב-2012 החל פרי להגיש את התוכנית "המטה המרכזי" בערוץ.

נדבר פרי מסר את החלטתו לחדשות 10 ואמר: "אחרי לא מעט שנים בתקשורת (מה אתם יודעים, כבר 17) כולן ככתב, רובן המכריע ככתב פוליטי - הלכה והתחדדה תחושת המיצוי. החלטתי לצאת לדרך חדשה, ואם לא עכשיו אימתי.

"אני נפרד מהעיסוק העיתונאי שהיה בשבילי שירות צבאי, מקצוע, הובי, אורח חיים ואהבה גדולה, ואני גם אומר שלום לכם – חבריי הטובים והאהובים בחדשות 10. הפרידה מכם היא הדבר הכי קשה בסיפור הזה, אבל הידיעה שאני עוזב בשעתה המקצועית היפה ביותר של החברה, מעודדת ומקלה. אני חב תודה גדולה ליוסי ורשבסקי ולגולן יוכפז - שניים שהייתי ממקם בשקט בכל קוקפיט".

מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז מסר בתגובה: "לאחר דרך משותפת ארוכה שעשינו יחד, דרך שהחלה כבר לפני 17 שנים בגלי צה"ל, אני נפרד בצער, ועם הרבה הערכה ואהבה לנדב - מהמצטיינים שבעיתונאים שלנו. פרי הצליח לשנות את דרך ושפת הסיקור הפרלמנטרי והפוליטי בחדשות 10 – נדמה לי שגם מחוץ לחברה – והפך את העיסוק בתחום למרתק, בהיר, מושחז, כזה שאינו לוקח את עצמו ברצינות תהומית במקום שאין לה מקום.

"מערכת הבחירות האחרונה, שבה פרי לקח חלק משמעותי בסיקור היומיומי ובהגשת "המטה המרכזי" הביאה את חדשות 10 לשיאי צפייה ואמון של ציבור הצופים והפכו את האירוע לאסטרטגי מבחינת חיזוקם של חדשות 10 וערוץ 10 – לנדב יש בכך חלק מכריע. בהצלחה מכל החברים בבית הוורד בחדשות 10 ובערוץ 10".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר